استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران:

رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است/ روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد

رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است/ روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد

استاندار ایلام در دیدار مدیر بانک قرض الحسنه مهر ایران: 
‌❑‌ رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است/ روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز یکشنبه ۱۳ آذر در دیدار با مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان ایلام که در آستانه ۲۲ آذر سالروز گرامیداشت تاسیس این بانک انجام شد، گفت: یکی از تکیه گاه های اصلی دولت بانک ها هستند و در راستا رسالت آنان بسیار مهم است.

وی افزود: بانک ها  در پرداخت تسهیلات و وثیقه ها روانکاری را دستور کار قرار دهند و همانطور که مقرر شده در بانک ها قرض الحسنه مهر ایران ایلام، سهام عدالت بعنوان وثیقه بانک باشد.

استاندار ایلام  با بیان اینکه رونق اقتصادی و توسعه استان در سایه همکاری و مساعدت بانک ها است، گفت: روان‌کاری و تسهیل در پرداخت تسهیلات در دستور کار بانک های استان باشد.

وی عملکرد بانک های استان در مقام مقایسه با سایر بانک ها استان رضایت بخش عنوان کرد و گفت: این بانک حامی و یاور محرومان است و باید همچنان به محرومان کمک کند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: بانک ها واسطه ای بین حاکمیت و مردم هستند و باید همه بانک ها در خدمتگزاری مردم از هیچ کوششی دریغ نکنند.

علی اصغر کائیدی مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران ایلام نیز در این دیدار گفت: این بانک ۵۲۰ شعبه در کشور دارد  و جامعه هدف ما برای پرداخت تسهیلات اقشار متوسط و رو به پایین جامعه است.

وی ادامه داد: در سال دید ۸۴۳ وام بدون ضامن،  ۳۶۵ فقره وام ازدواج، ۳۰۰ فقره وام فرزند آوری، ۲۰۰ فقره وام تبصر ۱۶چهار هزار وام بنیاد برکت و ۳ هزار فقره وام کالا کارت پرداخت شده است.

وی افزود: سقف تسهیلات این بانک در سال گذشته از  ۵۰  به ۲۰۰ میلیون افزایش یافته سهام عدالت را بعنوان وثیقه قرار دهیم.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است