استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست کمیسیون ماده ۱۱ :

مهمترین رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی است

مهمترین رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست کمیسیون ماده ۱۱ : 
❑‌ مهمترین رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی است

📲 | به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، سعید هژبری در نشست کمیسیون ماده ۱۱ اظهار داشت: همه واحد‌های تولیدی باید نسبت به رعایت حریم ها و ملاحظات دفع فاضلاب و  اجرای فعالیت ها مشروط به  رعایت ضوابط زیست محیطی باشند.

وی تصریح کرد: طبق ماده ۱۱ قانون هوای پاک، هرگونه احداث، توسعه، تغییر خط تولید و تغییر محل واحدهای تولیدی، صنعتی و معدنی مستلزم رعایت مقررات ابلاغی از سوی سازمان حفاظت محیط زیست است.

معاون استاندار ایلام خاطرنشان کرد: از طرفی یکی از مهمترین اولویت ها و رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک رفع مشکل کارآفرینان، سرمایه گذاران و طرح های توسعه ای واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی و اشتغالزا است که باید  سعی و تلاش شود با تعادل و  با حفظ قوانین و مقررات زیست محیطی فعال شدن چرخه تولید و زمینه اشتغال و توسعه پایدار  این گونه طرحها صورت گیرد.

مهندس هژبری اضافه کرد: تسهیل شرایط و همراهی با سرمایه گذاران در جریان اخذ مجوزها و استعلامات با استفاده بهتر و بیشتر از ظرفیت های قانونی در خور نام استان ایلام مدنظر اعضای کمیسیون است.
در این جلسه که با حضور اعضای کمیسیون  برگزار شد، ۲ طرح  صنعتی اسقاط خودروهای سنگین و کارگاه تولیدی حلوا ارده مورد بررسی قرار گرفت.
مهمترین رویکرد کمیسیون ماده ۱۱ رعایت ضوابط و مقررات زیست محیطی است در راستای توسعه پایدار طرحهای صنعتی و اشتغالزا در استان می باشد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است