استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان:

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در قالب قرارداد «بی او تی» مهم ترین عامل سنجش عملکرد مدیران استان ...

واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در قالب قرارداد «بی او تی» مهم ترین عامل سنجش عملکرد مدیران استان ...

⭕️ واگذاری پروژه های نیمه تمام به بخش خصوصی در قالب قرارداد «بی او تی» مهم ترین عامل سنجش عملکرد مدیران استان ...

استاندار ایلام در نشست شورای برنامه ریزی استان:
❑‌ توسعه هم جانبه کشور بر پایه اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی،  بهبود فضای کسب و کار و ارتقا سرمایه گذاری است/ تمامی مدیران دستگاه های اجرایی در تدوین برنامه هفتم توسعه پیشنهادات خود را ارایه دهند/ ۱۸۰ میلیارد تومان به سفر معاون اجرایی رییس جمهور به استان افزوده شد/ ۶ ایستگاه پمپاژ کشاورزی تا پایان سال به بهره برداری می رسد/ اخذ ماده ۲۳ برای پمپاژ های نیمه کاره با هزینه بالای استان  در دستور کار باشد / هنر مدیران استان تکمیل پروژه های مهم و نیمه کاره در قالب قرارداد «بی او تی» است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا روز پنجشنبه ۱۷ آذر  در نشست شورای برنامه ریزی استان، اظهار داشت: توسعه هم جانبه کشور بر پایه اصلاح ساختار بودجه، اصلاح نظام بانکی،  بهبود فضای کسب و کار و ارتقا سرمایه گذاری و اشتغال است و باید مبنای تمامی تصمیم گیری های کلان  در کشور این چهار فاکتور باشد.

وی با اشاره به نرخ موالید در ایلام، گفت:  نرخ موالید کشوری ۱.۶ است اما نرخ موالید در ایلام ۱.۳ و پایین تر از میانگین کشوری است که می طلبد همه دستگاه های اجرایی استان  در راستای کاهش میزان طلاق، افزایش میزان ازدواج و افرایش نرخ موالید همکاری داشته باشند.

دکتر بهرام نیا تاکید کرد: تمامی دستگاه های اجرایی استان در تدوین برنامه های هفتم توسعه پیشنهادات و راهکارهای خود را ارایه دهند.

استاندار ایلام ادامه داد:  سیاست های دولت در برنامه هفتم این است که  هر طرح یا لایحه ای که باعث  افزایش بودجه سنواتی شود رد شود و باید بدنبال رفع موانع باشیم.

وی اضافه کرد: خروجی این نشست ها باید اشتغالزایی و توسعه استان را در پی داشته باشد.

دکتر بهرام نیا با اشاره به رایزنی های انجام شده در مرکز  برای افزایش اعتبارات استان، گفت:  ۱۸۰ میلیارد به سفر معاون اجرایی رییس جمهور افزوده شد که این مبلغ مصوب این سفر  ۹۰۰ میلیارد بود که به یک هزار و ۸۰ میلیارد تومان افزایش یافت و مقرر شد تا پایان سال رقم قابل توجهی برای سامانه گرمسیری
ابلاغ شود‌.

وی با اشاره به  ۱۹ ایستگاه پمپاژ نیمه کاره در استان، گفت: از مجموعه ۱۹ ایستگاه پمپاژ  نیمه کاره استان ۶ ایستگاه پمپاژ کشاورزی تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

استاندار ایلام تاکید کرد: اخذ ماده ۲۳ برای پمپاژ های کشاورزی نیمه کاره استان که نیازمند اعتبارات بالایی دارند ضرورت دارد.

وی هنر مدیران را تکمیل پروژه ها در قالب قرارداد «بی او تی» عنوان کرد و گفت: مدیران توانمند که گره گشای مشکلات مردم و پروژه ها هستند در جلسات عمومی به رسانه ها و مردم معرفی می شوند. 

استاندار ایلام در پایان این نشست از همکاری همه رسانه ها و مطبوعات استان قدردانی کرد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است