استانداری ایلام

معاون استاندار ایلام در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام :

از ۸۶ درصد پروژه های مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا است

از ۸۶ درصد پروژه های مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا است

معاون استاندار ایلام در نشست بررسی مصوبات سفر رییس جمهوری به ایلام :
❑‌ از ۸۶ درصد پروژه های مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  مهندس سعید هژبری روز شنبه در نشست بررسی مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان ایلام  اظهار داشت: پیگیری و اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری  در توسعه و شکوفایی استان تاثیرگذار است.

وی در ادامه گفت: تمام دستگاه های اداری مشمول مصوبات سفر موظف به اجرای دقیق مصوبات هستند  و  این امر از اولویت های مهم است.

معاون استاندار ایلام  با بیان اینکه بیش از ۸۶ درصد پروژه های  مصوبات سفر ریاست جمهوری اجرا و یا در حال اجرا هستند گفت : با پیگیری های  استاندار بعنوان مقام عالی دولت در استان مابقی مصوبات بصورت هفتگی با جلسات اختصاصی پیگیری و درصدد اجرای آنان هستیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری بیان داشت : مصوبات سفر در دو بخش پروژه های حوزه عمرانی و یک بخش هم مربوط به  درخواست های مردمی است.

وی در خصوص درخواست مردمی نیز افزود: ۱۵ هزار و ۵۱۰  درخواست مردمی در زمینه های تسهیلات بانکی ، اشتغال و مساعدت مالی در سامانه سامد به ثبت رسیده است.

معاون استاندار ایلام گفت : در بخش پرداخت وام های خرد از طریق بانکهای عامل ملی ،تجارت رفاه ، ملت ، صادرات ، و صندوق کار آفرینی اقدام شده است . 
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام  تاکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم  در سفرهای استانی عدالت محوری است ، لذا همه تلاش ها باید برای اجرای مصوبات که در راستای خدمت به مردم می باشد صورت پذیرد.

 مدیرکل ارتباطات مردمی و سفرهاو مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری  در این نشست نیز  با اشاره به نقش سفرهای استانی ریاست جمهوری و مصوبات بسیار مفید این سفرها در توسعه استان گفت: همه باید تلاش کنیم تا با اجرایی شدن مصوبات سفر ریاست جمهوری  و نظارت بر کیفیت اجرای آن  داشته باشیم تا اگر چنانچه نقصی وجود دارد در میدان برطرف و زمینه برای اجرای طرح ها فراهم شود.

وی با اشاره با اینکه کارگروه پایش مستمر مصوبات سفر ریاست جمهوری در استانداری ها تشکیل شده، گفت: عملکرد دستگاهها ارزیابی و ارزشیابی می شود و هیچ کوتاهی از سوی مدیران پذیرفته نیست.

  وی ارتباط مستمر مراکز ارتباطات مردمی با شهروندان را در جهت رسیدن به عدالت و پاسخگویی شفاف ضروری دانست و گفت: نامه های مردمی در نهاد ریاست جمهوری و سامانه سامد در اولویت امور است و رسیدگی به آنها در ارزیابی عملکرد مدیران تاثیر مستقیم دارد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است