استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین روز دواطلبان جمعیت هلال احمر :

هلال احمر کارهای خارق العاده ای در راستای خدمات بشر دوستانه انجام می دهد /نقش هلال احمر در اربعین برجسته بود

هلال احمر کارهای خارق العاده ای در راستای خدمات بشر دوستانه انجام می دهد /نقش هلال احمر در اربعین برجسته بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در آیین روز دواطلبان جمعیت هلال احمر : 
❑‌ هلال احمر کارهای خارق العاده ای در راستای خدمات بشر دوستانه انجام می دهد /نقش هلال احمر در اربعین برجسته بود

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام مهندس سعید جعفری روز دوشنبه در آیین روز دواطلبان جمعیت هلال احمر  با حضور نماینده ولی فقیه و امام جمعه ایلام ،  رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر کشور، مدیرعامل جمعیت هلال احمر ایلام  و جمعی از مسئولان با تقدیر از خدمات ارزنده جمعیت هلال احمر در زمینه های مختلف و حوادث طبیعی،  گفت : هلال احمر به عنوان عضوی از جامعه جهانی جمعیت هلال احمر و صلیب سرخ کارهای خارق العاده ای در حوزه امداد و نجات و در راستای خدمات بشر دوستانه انجام می دهد.

وی اظهار داشت : این خدمات و تلاش ها زمانی ارزشمند و در جایگاه والایی قرار می گیرد که بدون توجه به حوزه سرزمینی ، قوم و نژاد با احساس انسان دوستانه و بدون منت انجام می شود و یکپارچگی و جهان شمول بودن خدمات این جمعیت باعث ارتقا جایگاه ویژه این جمعیت در بین مردم و مسئولان شده است. 

هژبری تاکید کرد: در طرح سفر های نوروزی سال جاری و در آن ایام بخاطر حجم زیاد مسافرین و تردد در مسیرهای مختلف استان حوادث جاده ای و در مسیرهای مختلف استان نسبت به سال قبل  افزایش پیدا کرد که با حضور فعال عوامل مختلف بویژه هلال احمر،  سطح این تصادفات خطر آفرین کنترل و کاهش یافت.

معاون استاندار خاطر نشان کرد : در آن ایام ۶۲ تیم در قالب ۶۲۲ نفر نیروهای امداد رسان جمعیت هلال احمر در کنار سایر نیروهای دستگاه های خدمات رسان امنیت و آسایش مردم در جاده ها و مسیرهای خطر آفرین را فراهم کردند.

وی به فعالیت و خدمات چشمگیر جمعیت هلال احمر در ایام اربعین اشاره کرد و ابراز داشت : جمعیت هلال احمر کشور و استان در برگزاری اربعین حسینی حقیقتا نقش برجسته ای با تفکر بسیجی و جهادی ایفا نمودند که موجب رضایتمندی زائرین و مسئولان برگزاری کنگره اربعین شد .
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است