استانداری ایلام

معاون عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت مسکن نیروی های مسلح:

احداث مسکن نقش بسزایی در پیشران اقتصادی خواهد داشت/ فعال شدن بخش مسکن،۴۰ زمینه شغلی مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد می کند

احداث مسکن نقش بسزایی در پیشران اقتصادی خواهد داشت/ فعال شدن بخش مسکن،۴۰ زمینه شغلی مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد می کند

معاون عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت مسکن نیروی های مسلح:
 
❑‌احداث مسکن نقش بسزایی در پیشران اقتصادی خواهد داشت/ فعال شدن بخش مسکن،۴۰ زمینه شغلی مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد می کند 
📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست بررسی وضعیت مسکن نیروهای مسلح استان به ریاست معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و با حضور سردار «مجید ابن ارضا»، فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مدیران استانی امروز سه شنبه ۲۹ آذرماه در سالن جلسات شهید ملکشاهی استانداری ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این نشست با بیان اینکه احداث مسکن نقش بسزایی در پیشران اقتصادی خواهد داشت، گفت: با فعال شدن بخش مسکن، ۴۰ زمینه شغلی مرتبط با صنعت ساختمان را ایجاد کند  و با رویکرد امیدآفرینی در عرصه جهاد تبیین به دنبال آن هستیم تا رشد و شکوفایی در کشور و استان محقق شود.

هژبری یکی از مهمترین اولویت‌ها را تأمین مسکن برای مردم بیان کرد و با تقدیر از نقش آفرینی ارزنده مجموعه نیروهای مسلح در جریان حوادث اخیر،  ادامه داد: با برگزاری نشست های تخصصی فی ما بین قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان و دستگاه های اجرایی مرتبط و تأمین زمین مورد نیاز نهایت همکاری برای تحقق تأمین مسکن آنان انجام شود.

وی افزود: بنا بر دستور استاندار ایلام جلسات شورای مسکن هر هفته برگزار می شود و امیدواریم با تلاش جهادی شاهد جهش خوبی در حوزه نهضت ملی مسکن در استان ایلام در آینده ای نزدیک باشیم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام با بیان اینکه بستر اصلی مسکن، تأمین زمین است، افزود: نگاه دولت در نهضت ملی مسکن تسهیل گری است و انتظار می رود قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با توجه به خدمات متنوع و ارزنده مجموعه نیروهای مسلح استان در ایام مختلف سال از جمله اربعین و حراست از مرزها نگاه ویژه‌ای به استان ایلام داشته باشد.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور نیز در این نشست با اشاره به اهداف تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح، کمک به جریان سازی پایدار و دولت در جهت ساخت و تأمین مسکن را از مهمترین اهداف تشکیل قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور عنوان کرد.

وی گفت: در همین راستا قرارگاه مسکن نیروهای مسلح در سطح کشور و استان‌ها ایجاد شده و تیم مشترکی با وزارت راه و شهرسازی تشکیل شده و مصوبات لازم هم اخذ شده است.

فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح کشور با اشاره به اینکه پرونده احداث مسکن نیروهای مسلح در سطح کشور در حال جمع بندی و نهایی شدن است، ابراز امیدواری کرد با تلاش و کار جهادی و با پشتیبانی و حمایت مسئولان اجرایی روند احداث واحد مسکونی برای متقاضیان نیروهای مسلح تسریع یابد.

گفتنی است در این نشست، سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام بعنوان فرمانده قرارگاه مسکن نیروهای مسلح استان ایلام معرفی شد.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است