استانداری ایلام

🔴شب یلدای معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار در کنار خانواده شهدا

♦️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید والامقام محمد زاده: امنیت و عزت خود را مدیون خانواده شهدا هستیم

♦️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید والامقام محمد زاده:   امنیت و عزت خود را مدیون خانواده شهدا هستیم


🔴شب یلدای معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار  در کنار خانواده شهدا

♦️معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید والامقام محمد زاده: 
 امنیت و عزت خود را مدیون خانواده شهدا هستیم

 شامگاه چهارشنبه همزمان با شب یلدا  مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام به اتفاق مدیرکل بنیاد شهید و ایثارگران استان ، معاون مدیرکل مدیریت بحران و مسئول بنیاد شهید شهرستان ایلام  با حضور در منزل شهید والامقام کاظم محمدزاده ، یاد و خاطره این شهید بزرگوار  را گرامی داشتند.

معاون استاندار ایلام در این دیدار گفت : ما در شب یلدا به خدمت شما رسیدیم تا یادمان نرود که امنیت و عزت خود را مدیون شما و خانواده شهدا هستیم.

وی در ادامه افزود: کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک فرزندان شماست و انشاالله ما هم ادامه دهنده راه و آرمان‌های این شهیدان باشیم.

مهندس هژبری اظهار داشت: خانواده شهدا هم چشم و هم چراغ راه ملت هستند و امروز احترام و تکریم از خانواده شهدا و پیگیری امور مختلف شهدا از اولویت های کاری مهم  دولت مردمی آیت الله رئیسی رییس جمهور است.

مدیرکل بنیاد شهید استان ایلام نیز  در این دیدار اظهار کرد: تکریم خانواده های معظم شهدا و ایثارگران از اهمیت بسیاری برخوردار است، چرا که این قشر عزیز خون پاک عزیزان خود را  تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کردند و  آحاد جامعه، مردم و به ویژه مسئولان مدیون خانواده های معظم شهدا و ایثارگران هستند.

در پایان این دیدار جمال اسدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان از  توجه ویژه دکتر بهرام نیا استاندار ایلام ، معاونین استاندار و مجموعه مسئولان استان نسبت به  امورات خانواده‌های شهدا تقدیر کرد.

♦️چهارشنبه ۳۰ آذر  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است