استانداری ایلام

هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری

طرح نهضت ملی مسکن در استان با شدت بیشتری پیگیری می شود

طرح نهضت ملی مسکن  در استان با شدت بیشتری پیگیری می شود


🔴مهندس هژبری معاون استاندار ایلام :
 
♦️طرح نهضت ملی مسکن  در استان با شدت بیشتری پیگیری می شود 
 
با توجه به تاکید دکتر «حسن بهرام‌نیا» استاندار ایلام  در نشست شورای تامین مسکن استان و رفع مشکل زمین در برخی شهرستان ها برای اجرای طرح  نهضت ملی مسکن ، مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری باتفاق اعضای شورای مسکن استان با عزیمت به شهرستانهای دره شهر و آبدانان ضمن اینکه از نزدیک  زمین‌های نهضت ملی مسکن و مشکلات و نیازمندیها را در شهرستان‌ها ی مذکور مورد بررسی قرار دادند جلسه شورای مسکن در شهرستانهای مذکور  با حضور مدیران کل دفتر فنی ، راه و شهرسازی ، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دیگر  روسای دستگاههای متولی در  فرمانداری دره شهر و آبدانان  تشکیل شد .

 سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام  در این جلسات با اشاره به سیاستهای دولت مردمی دکتر رئیسی در خصوص اجرای طرح جهش تولید مسکن ،  در خصوص عملیاتی نمودن این طرح ها با  همکاری کلیه دستگاهها  تاکید نمود .

وی گفت : یکی از اقدامات ارزشمند دولت مردمی جناب آقای دکتر  رئیسی اجرای طرح نهضت ملی مسکن در کشور است  که نقش بسزایی در جبران کمبودهای احداث مسکن که در دوره هشت ساله گذشته مغفول مانده بود را دارد.

هژبری اضافه کرد :کمبود مسکن از دغدغه های اصلی مردم است که دولت سیزدهم این مهم را به جدیت و به عنوان یکی از برنامه های اصلی خود در دستورکار قرار داده و پیگیری می شود 

معاون عمرانی استانداری سهم شهرستان دره شهر از طرح ملی  مسکن ملی در طول دوره چهارساله ۶۳۳ واحد می باشد که تاکنون ۶۵۸ نفر بعنوان  متقاضی ثبت‌نام نهایی شده‌اند که از این تعداد ۱۵۰ نفر واریز وجه داشته اند .

معاون استاندار ایلام یکی از چالش های اصلی در اجرای طرح مسکن در شهرستان ابدانان کمبود زمین اعلام کرد .
وی در این خصوص گفت : با پیگیریها و بررسی های بعمل آمده و با استفاده از ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و زمین های در اختیار شهر سازی ۵۲۵۰۰ متر مربع زمین تامین شده شده است و امکان اجرای ۴۵۰ واحد مسکونی در شهر آبدانان فراهم شده است .
معاون عمرانی استاندار سهم شهرستان آبدانان از نهضت ملی مسکن  در زمان ۴ ساله  ۸۴۳ واحد اعلام کرد و گفت : تاکنون ۴۲۸ نفر متقاضی ثبت نام کرده اند .

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است