استانداری ایلام

استاندار ایلام در نشست با معتمدین و بزرگان دره شهر:

شهدا برای ما فرصت آفرینی کردند/ به برکت خون پاک و مطهر شهدا و هوشمندی مردم ولایتمدار کشور و استان فتنه شوم دشمن خنثی شد

شهدا برای ما فرصت آفرینی کردند/ به برکت خون پاک و مطهر شهدا و هوشمندی مردم ولایتمدار کشور و استان فتنه شوم دشمن خنثی شد

استاندار ایلام در نشست با معتمدین و بزرگان دره شهر: 
❑‌ شهدا برای ما فرصت آفرینی کردند/ به برکت خون پاک و مطهر شهدا و هوشمندی مردم ولایتمدار کشور و استان فتنه شوم دشمن خنثی شد / مردم دره شهر به ویژه معتمدان و بزرگان در حوادث اخیر نقش خود را در مقابله با نقشه دشمن بخوبی ایفا کردند/ با وجود همه مشکلات، اما نظام با همه وجود در خدمت مردم است

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۱ دیماه در ادامه برنامه های خود در سفر به دره شهر در نشست با معتمدین و بزرگان شهرستان افزود: امروز توفیقی حاصل  شد که در جریان سفر به شهرستان دره شهر در مراسم استقبال از پیکر سه شهید بزرگوار تازه تفحص شده که بخاطر اعتلای نظام و دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و امنیت کنونی، سرمایه وجود خودشان را در طبق اخلاص گذاشتند و برای ما فرصت آفرینی کردند حضور  داشته باشیم.

وی با بیان اینکه هدف دشمن در حوادث اخیر کشته سازی بود، اظهار کرد: در حوادث اخیر دشمنان هر آنچه که در وجود داشتند را برای سرنگونی نظام بکار گرفتند اما به برکت خون پاک شهدا و مردم ولایت‌مدار و میهن دوست، توطئه های آنان نقش بر آب شد و اگر این تحرکات و اقدامات و با این امکانات در هر کشور دیگری اعمال می شد، بدون شک آن کشور سرنگون می شد.

دکتر بهرام نیا با تقدیر از نقش ارزشمند نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی افزود: حافظان امنیت، بدون سلاح و با رأفت اسلامی در عرصه حضور پیدا کردند و در این راستا تعداد شهدای مدافع امنیت به ۵۰ نفر رسید. 

استاندار ایلام خاطرنشان کرد: مردم غیور دره شهر نیز در حوادث اخیر خوب درخشیدند و به کسانی که قصد تجزیه کشور را داشتند، «نه» بزرگ گفتند.

وی با تقدیر از نقش آفرینی بزرگان این شهرستان در حوادث مختلف، گفت: هر زمان بزرگان و متنفذین ورود پیدا کردند، مسائل حل و فصل شده است.

استاندار ایلام یکی از اهداف سفرهای شهرستانی را رسیدگی به مشکلات مردم عنوان کرد و گفت: مشکلات مردم بر ما پوشیده نیست، اما نظام با همه وجود در خدمت مردم است و در قالب این سفرها برای رفع مسائل و مشکلات مردم چاره اندیشی می شود.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است