استانداری ایلام

با پیگیری های استاندار ایلام؛

تامین ۶۰ تن نهاده دامی به دامداران دو بخش زرین آباد و میمه

تامین ۶۰ تن نهاده دامی به دامداران دو بخش زرین آباد و میمه

با پیگیری های استاندار ایلام؛
⭕️ تامین ۶۰ تن نهاده دامی به دامداران دو بخش زرین آباد و میمه

استاندار ایلام در جمع مردم بخش میمه دهلران: 
❑‌ برجسته ترین ویژگی دولت سیزدهم «دیدارهای مردمی است» / مردم میمه اهل تبیین مسائل و مدافع نظام و انقلاب هستند / کار آبرسانی به ۹۰ روستای حوزه جنوب استان با جدیت در دست اقدام است 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز جمعه دوم دیماه در ادامه سفر به شهرستان دهلران در دیدار با مردم بخش میمه، گفت: در دور اول سفر به شهرستان دهلران به دلیل  تعدد برنامه ها بنا بر این شد تا در یک فرصت کافی و از نزدیک با مردم دو بخش میمه و زرین آباد بدون واسطه مشکلات را بشنویم و این توفیق امروز حاصل شد تا همراه با جمعی از مدیران در این مکان مقدس حضور یابیم.

وی یکی از ویژگی های برجسته دولت سیزدهم را «دیدارهای مردمی» و رفع مشکلات مردم بصورت اقناعی عنوان و اظهار کرد: دور دوم سفرهای شهرستانی با همین رویکرد ادامه پیدا می کند.

دکتر بهرام نیا در ادامه افزود: مردم میمه از جهان بینی عالی برخوردار هستند و اهل تبیین مسائل و مدافع نظام و انقلاب هستند و تلاش خواهیم کرد با چنین نگاهی برای رفع مشکلات مردم، گام های اساسی برداشته شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام یکی از مهمترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم را «خدمت به مردم» عنوان کرد و گفت: تلاش دولت بر رفع مشکلات است و کار آبرسانی به ۹۰ روستای حوزه جنوب استان با جدیت در دست اقدام است.

دکتر بهرام نیا با اشاره به ظرفیت‌های گردشگری کم نظیر در میمه از اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری خواست تا از این ظرفیت در قالب بخش خصوصی یا دولتی ورود کند که بصورت همزمان در اشتغال شهرستان هم تاثیرگذار است.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت‌های حوزه کشاورزی در بخش میمه تأکید کرد:  برای جابجایی ادوات کشاورزی عملیات کاشت، داشت و برداشت کشاورزان، احداث جاده بین مزارع از الزامات است که در دستور کار قرار می گیرد.

وی یکی از مهمترین اقدامات دولت سیزدهم را طرح نهضت ملی مسکن عنوان و گفت: سهم بخش میمه از نهضت ملی مسکن، ۵۹ واحد مسکونی است که زمین مورد آن نیز تامین شده است.

وی همچنین در پاسخ به مطالبه مهم مردم بخش میمه مبنی بر استقرار نمایندگی ادارات نیز افزود: تلاش می کنیم نمایندگی ادارات مهم در این بخش ایجاد شود.

استاندار ایلام در پایان با تقدیر از حضور خبرنگاران برای پوشش سفر دو روزه به شهرستان های دهلران، دره شهر و آبدانان از عملکرد خبرنگاران قدردانی کرد و گفت: یکی از نیازهای امروز جامعه ما امیدآفرینی و تزریق روحیه امید در جامعه است و نقش رسانه ها در این زمینه غیرقابل انکاری است.

گفتنی است، با پیگیری های فوری استاندار ایلام و در جریان دیدارهای مردمی، ۶۰ تن نهاده دامی به دامداران دو بخش زرین آباد و میمه تامین شد.

همچنین در این دیدار مردمی، استاندار  ایلام از اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان برای ساماندهی مسجد میمه خبر داد و گفت: نیمی از مسیر میمه به ملکشاهی نیز روکش آسفالت می شود.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است