استانداری ایلام

استاندار ایلام در شورای اداری آبدانان:

تخصیص اعتبارات لازم تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان

تخصیص اعتبارات لازم تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان

⭕️تخصیص اعتبارات لازم تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان

استاندار ایلام در شورای اداری آبدانان:
❑‌ مدیران در راستای جهاد تبیین، تزریق امید به جامعه و صیانت از حقوق دولت نقش آفرین باشند/ برای عمران و آبادانی و ایجاد اشتغال در آبدانان گام های محکمی برداشته می شود/ در دولت سیزدهم شهرستان های کم برخوردار ویژه دیده می شوند


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «حسن بهرام نیا»، استاندار ایلام شامگاه پنجشنبه یکم دیماه در ادامه سفر به شهرستان آبدانان، در نشست شورای اداری این شهرستان، گفت: در جریان دور دوم سفرهای شهرستانی ضمن بررسی وضعیت پیشرفت پروژه ها و احصا اعتبارات مورد نیاز، برای تکمیل این پروژه‌ها تلاش می شود.

وی اظهار کرد: از محل اعتبارات متمم سفر ریاست جمهوری، اعتبارات مناسبی برای تکمیل پروژه چهار خطه محور آبدانان-مورموری، تکمیل تونل کبیرکوه و تجهیز بیمارستان آبدانان تخصیص یافته است.

دکتر بهرام نیا با بیان اینکه سیاست دولت تمرکز بر شهرستان های کمتر توسعه یافته است و از همه ظرفیت ها برای توسعه متوازن استفاده خواهد شد، اضافه کرد: اگر چه ممکن است عقب ماندگی ها در طی یکسال جبران نشود، اما شهرستان های کمتر توسعه یافته با نگاه ویژه ای دیده می شوند، لذا یکی از این شهرستان ها آبدانان است و تلاش خواهیم کرد در زمینه کارهای زیربنایی و عمرانی و اشتغالزا گام های موثری را برای توسعه این شهرستان برداریم و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با اشاره به نقش مدیران شهرستانی در توسعه هر شهرستان از آنان خواست مطالبه گر باشند و تأکید کرد: مدیران شهرستان ها ارتباط خود با مردم را تقویت کنند و خدمت صادقانه در جهت رفع مشکلات مردم داشته باشند.

استاندار ایلام از مدیران خواست تا ملاقات مردمی داشته باشند و گفت: مدیران وظیفه دارند در جهاد تبیین،  بیان عملکرد، تزریق امید به جامعه و صیانت از حقوق دولت نقش آفرینی کنند.

وی تصریح کرد: باید با قوت و سرعت بیشتر در راستای ایجاد و تکمیل زیرساخت ها و تولید و اشتغال بصورت همه جانبه حرکت کرد.

دکتر بهرام نیا گفت: اعلام می کنم نوکر مردم هستم و این نوکری ریشه در اسلام دارد، مردم ارباب ما هستند و ما باید مردم را ولی نعمت خود بدانیم.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است