استانداری ایلام

الیاس پوریان مدیر کل زنان و خانواده

زنان در جهاد تبیین در خط اول مقابله با آسیب‌های جنگ نرم هستند

زنان در جهاد تبیین در خط اول مقابله با آسیب‌های جنگ نرم هستند

زنان در جهاد تبیین در خط اول مقابله با آسیب‌های جنگ نرم هستند

روز سه شنبه  مورخ 20/10/1401 خانم الیاس پوریان در برنامه ( ری و رسم ژیان) صدا و سیمای مرکز ایلام حضوریافت . ایشان ضمن تبریک فرارسیدن ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته زن و بزرگداشت مقام مادرگفتند : هفته زن فرصت مناسبی است که نقش زنان در جامعه اسلامی و دروغ بزرگ فضای جامعه لیبرال نسبت به زنان جامعه اسلام را تبیین کند .  
وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار اخیر خود با جمعی از بانوان و لزوم مدنظر قرار دادن تمامی این فرمایشات در برنامه های حرکتی خود، اظهار کرد: در ماه‌های اخیر با محوریت مسئله زن مسائلی را درسطح کشور شاهد بودیم که موجبات اغتشاشاتی را فراهم کرد که چرایی آن نیاز به واکاوی و بررسی عمیق دارد. 
ایشان  با تأکید بر اینکه هفته زن باید هفته تبیین مقام زن در اسلام باشد، افزود: باید برنامه‌های هفته زن در استان با محوریت جوانان و سپردن مسئولیت‌های برگزاری برنامه‌های این هفته به آنان برگزار شود تا شور و نشاط مضاعفی در برنامه‌های این هفته ایجاد شود.
ایشان گفتند :اسلام به مقام زن و خانواده و رعایت عفت بانوان بسیار اهمیت می‌دهد، تصریح کرد: در جامعه اسلامی زن علاوه بر اینکه در جامعه حضوری پررنگ دارد از وظایف همسری و مادری خود نیز غافل نمی‌شود.
وی با تأکید بر اینکه اسلام نهاد خانواده را به عنوان کانون تربیتی افراد معرفی کرده است، گفتند: در جامعه غربی بسیاری از داشته‌های زن از او گرفته شده در حالی که اسلام به جایگاه زنان بسیار احترام می‌گذارد
باتوجه به جریانات اخیر انتظار داریم بانوان نسبت به اجرای برنامه‌های بهتر و پرمحتواتر از سال‌های گذشته اهتمام ورزند تا بتوانیم گام‌های مؤثری در بالا بردن ارزش و مقام زن در جامعه و خانواده برداریم. 
مدیرکل امور زنان و خانواده گفتند : زنان در جهاد تبیین در خط اول مقابله با آسیب‌های جنگ نرم هستند
وزنان مسلمان ایرانی در جنگ نرم برخلاف جنگ فیزیکی، در خط مقدم و پیشتاز هستند، گفت: جهاد تبیین در اولویت زنان است و باید از فرهنگ، حریم و هویت آنان در مقابل هجمه دشمنان حمایت و محافظت کرد و بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور مؤثر این قشر از جامعه در این عرصه است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است