استانداری ایلام

استاندار ایلام در جمع معتمدان شهرستان چوار:

۹۴ پروژه در شهرستان چوار در حال اجراست/ با وجود همه محدودیت، اما جهش دولت برای رونق اشتغال بسیار رضایت بخش است

۹۴ پروژه در شهرستان چوار در حال اجراست/ با وجود همه محدودیت، اما جهش دولت برای رونق اشتغال بسیار رضایت بخش است

استاندار ایلام در جمع معتمدان شهرستان چوار:
❑‌ ۹۴ پروژه در شهرستان چوار در حال اجراست/ با وجود همه محدودیت، اما جهش دولت برای رونق اشتغال بسیار رضایت بخش است/ چهار میلیارد ریال از محل اعتبارات اربعین برای زیرساخت های چوار اختصاص یافت/ مردم چوار میزبانی شایسته برای زائران عتبات عالیات در اربعین بودند  

● بخش اول:  

📲|  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه در ادامه سفرهای شهرستانی، به شهرستان چوار سفر کرد و پس از بازدید از کمپ کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز بیجار،  شرکت بهره برداری نفت و گاز بیجار، حضور در جمع مردم چندین روستا این شهرستان سپس در نشست با معتمدان و بزرگان این شهرستان حضور یافت.

وی در این نشست ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه ( س )  و روز زن و گرامیداشت یاد و خاطره سه هزار شهید و ۱۸۶ شهید شهرستان چوار، گفت:  یاد و خاطره شهدای زمین فوتبال چوار و شهدای فتح میمک برای همیشه ماندگار خواهد بود.

استاندار ایلام تاکید کرد: جای قدردانی دارد که مردم و معتمدان این شهرستان با همه ظرفیت  بصورت مجدانه و منصفانه در راستای اعتلای شهرستان خود تلاش می کنند و در این نشست فرصتی شد که بدون واسطه با مردم و معتمدان دیدار داشته باشیم.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: در این نشست صحبت ها و بیانات بخشی از دوستان و معتمدان حول محور شعر و ادب بود که است نشانگر فرهیختگی مردمان این منطقه است.

وی با اشاره بازدید های انجام شده و دیدار بی واسطه با مردم، گفت: بیت الغزل سخنان همه دوستان و  موارد و خواسته های مردمی را بصورت جدی پیگیری می کنیم.

استاندار ایلام حرکت توسعه ای در راستای اشتغال و پیشرفت استان را  رضایت بخش عنوان کرد و گفت: در همه بخش ها اقدامات خوبی در تمامی شهرستان انجام شده است.

وی با اشاره به اختصاص چهار میلیارد تومان از محل اعتبارات اربعین به چوار برای تکمیل زیرساخت ها در این شهرستان، گفت: با تلاش ها و اهتمام همه مردم و مدیران، به فرموده مقام معظم رهبری « اربعین امسال معظم ترین و باشکوه ترین اربعین در طول تاریخ بود».

نماینده عالی دولت در استان ایلام، تعداد پروژه در حال اجرا شهرستان چوار را ۹۴ پروژه عنوان کرد و گفت: همه تلاش خود را برای تسریع در  تکمیل این پروژه ها بکار خواهیم کرد و هدف ما توجه به  دغدغه ها و خواسته های مردمی است


استاندار ایلام در بخش دوم سخنان خود با معتمدان شهرستان چوار ضمن قدردانی از حضور فعال همه رسانه های استان در اربعین و سفرهای شهرستانی، گفت: همه رسانه های استان کنگره بزرگ اربعین را به نحوه احسن به تصویر کشیدند و در سفرهای شهرستانی هم بیشترین تلاش و اهتمام را داشتند که شایسته قدردانی است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام، میانگین عملکرد مدیران استان را رضایت بخش ذکر کرد و افزود: با وجود تلاش هم جانبه مدیران برای رضایتمندی مردم، باید خود را ارتقا دهند که بتوانند خدمات بیشتری را به مردم ارایه دهند.

وی تاکید کرد:  نباید انتظار داشت همه افراد جذب کارهای اداری و کارمندی شوند ، ظرفیت دولت برای فعالیت ها افراد   در ادارات محدود است ولی با استفاده از تسهیلات اشتغال می توان شغل های زیادی ایجاد کرد..

دکتر بهرام نیا تصریح کرد: نفت و گاز و پتروشیمی سرمایه ملی کشور است و اختصاصی یک شهرستان خاص نیست ، از‌نگاه ما نیروی بومی تمام جوانان استان ایلام است ، نیروی بومی در شهرستان خلاصه نمی شود.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد:  باید این مهم در جامعه نهادینه شود که اگر ظرفیتی وجود دارد باید همه استان از آن بهره گرفته و بومی را به یک منطقه خاص خلاصه نکنیم.

دکتر بهرام نیا بیان داشت: با توجه به منابع نفت و گاز ظرفیت های خوبی در حوزه اشتغال دارد که با کمک مدیران و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با توسعه فازهای مختلف و اجرای طرح های مختلف در تلاش برای ایجاد اشتغال هستیم، اما نباید جوانان ما تنها چشم به اشتغال در حوزه نفت و گاز استان داشته باشند چرا که ظرفیت های بسیاری برای اشتغال در استان وجود دارد و باید به سمت اشتغال در سایر حوزه ها نیز حرکت کننند.

.

🗓️ پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است