استانداری ایلام

در همایش استانداران سراسر کشور عنوان شد؛

ایلام رتبه نخست تعهد اشتغال در بین استان های سراسر کشور

ایلام رتبه نخست تعهد اشتغال در بین استان های سراسر کشور

 در همایش استانداران سراسر کشور عنوان شد؛
✔️ ایلام رتبه نخست تعهد اشتغال در بین استان های سراسر کشور 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۳ بهمن ماه همایش استانداران به ریاست دکتر وحیدی وزیر کشور  و با حضور  دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم ( ص)  وزارت کشور برگزار شد.

 در این همایش که معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، وزیر امور اقتصادی و دارایی و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز حضور داشتند عنوان شد  که استان ایلام با ۲۲۲ تعهد اشتغال، دو برابر تعهد اشتغال را کسب کرده است و از این حیث رتبه نخست بین استان های سراسر کشور را به خود اختصاص داده است.

تعهد اشتغال ایلام در سالجاری ۶ هزار ۶۷۱ شغل بود که اکنون  با ۱۴ هزار و ۷۴۶ ثبت شغلی در سامانه رصد، ۲۲۲ درصد تحقق اشتغال با دو برابر تحقق اشتغال، مقام نخست کشور در این زمینه را به دست‌ آورده است. 

در این همایش وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز افزود: به زودی با تمهیدات صورت گرفته وام های تبصره ۱۸ از طریق بانک های عامل استان ها برای راه اندازی و توسعه کارگاه ها پرداخت می‌شود.

تسریع در شناسایی اموال غیرمنقول دولت برای فروش یا تهاتر جهت تکمیل اعتبار بخشی از پروژه های نیمه تمام و یا طلب بازنشستگان از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش بود.

🔹 گفتنی است در این همایش از تلاش های دکتر بهرام نیا استاندار ایلام به جهت کسب رتبه نخست تعهد اشتغال در بین استان های سراسر کشور تقدیر و تشکر بعمل آمد.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است