استانداری ایلام

استاندار ایلام در آیین کلنگ زنی اصلاح شبکه سیم به کابل شهری مهران:

برای اربعین سال آینده ظرفیت برق مهران ارتقا می یابد

برای اربعین سال آینده ظرفیت برق مهران ارتقا می یابد

استاندار ایلام در آیین کلنگ زنی اصلاح شبکه سیم به کابل شهری مهران:
❑‌ برای اربعین سال آینده ظرفیت برق مهران ارتقا می یابد 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام در دومین روز از دهه فجر در استمرار برنامه های خود در مهران، در آیین کلنگ زنی اصلاح شبکه سیم به کابل شهری مهران گفت: 
 استاندار ایلام در این آیین گفت: برای اربعین سال آینده ظرفیت برق مهران را ارتقا می یابد و تلاش داریم ظرفیت های مهران را افزایش دهیم.

وی گفت: در اربعین امسال با وجود گرمای زیاد، اما هیچ شخصی بر اثر گرما زندگی فوت نشد که این مهم در سایه همکاری و اهتمام همه مسئولان استان بود‌.

استاندار ایلام اضافه کرد: در اربعین امسال همه مدیران استان برای برگزاری کنگره بزرگ اربعین تلاش و اهتمام داشتند و مدیران حوزه زیرساختی اربعین در مهران، و سایر مدیران در سایر  شهرستان زائر پذیر استان مستقر بودند.

🔻بازدید از سیل بند افتتاح نیروگاه خورشیدی و اصلاح شبکه برق مهران، افتتاح پروژه ساختمان مرکز جامع سلامت شماره دو برکت مهران، افتتاح پروژه زمین چمن مصنوعی مهران، بازدید از میدان نفتی چنگوله، افتتاح سه هکتار گلخانه در صالح آباد و شرکت در جلسه شورای اداری و معتمدین از جمله برنامه های سفر یک روزه استاندار ایلام به شهرستان مهران است.

🔻 گفتنی است، معاونین استاندار، خانم دکتر فلاحی نماینده مردم حوزه شمالی استان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران کل استان، استاندار را در این سفر همراهی می کنند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است