استانداری ایلام

همزمان با دهه فجر و در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن انجام شد؛

برپایی میز خدمت ۲۳ دستگاه اجرایی استان ایلام

برپایی میز خدمت ۲۳ دستگاه اجرایی استان ایلام

⭕️همزمان با دهه فجر و در آستانه یوم‌الله ۲۲ بهمن انجام شد؛
❑‌برپایی میز خدمت ۲۳ دستگاه اجرایی استان ایلام 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، مصلای بزرگ شهر ایلام امروز میزبان میز خدمت ۲۳  دستگاه اجرایی بود و مدیران و معاونین دستگاه‌های اجرایی در این برنامه، پاسخگوی مشکلات و خواسته‌های مردم بودند.

مدیران، معاونان و مسئولان استان در این میزهای خدمت خواسته‌ها و مشکلات مردم را شنیدند و دستورات لازم برای رفع  بسیاری از  آنان صادر و پیگیری و رسیدگی به برخی دیگر از مطالبات و خواسته‌های مردم را به سایر دستگاه‌های اجرایی مربوطه ارجاع کردند.

در راستای تقویت ارتباط با مردم، ارتباط مستقیم و دسترسی بی‌واسطه مردم به مسئولان، تسریع در پاسخگویی و خدمات‌رسانی و همچنین رسیدگی به مشکلات جامعه و تکریم ارباب رجوع به‌عنوان یکی از مهم‌ترین شعارهای دولت سیزدهم، این میز خدمت امروز از ساعت ۱۱ صبح با حضور ۲۳ دستگاه اجرایی استان در مصلای بزرگ شهر ایلام پیش از خطبه‌های نماز جمعه و همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار شد.

🔻 گفتنی است، در این برنامه(میز خدمت) اقشار مختلف مردم، مشکلات و مطالبات خود را در زمینه‌های مختلف با مدیران مطرح کردند و مسئولان نیز برای درخواست‌های مردم  دستورات و راهکارهای لازم ارائه کردند.

🗓️ | جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است