استانداری ایلام

دعوت امام‌جمعه و استاندار ایلام از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

دعوت امام‌جمعه و استاندار ایلام از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

دعوت امام‌جمعه و استاندار ایلام از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن

✍️ دعوت امام‌جمعه و استاندار ایلام از مردم استان برای حضور باشکوه در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن 

‌❑‌ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام و استاندار ایلام در پیامی مشترک از آحاد مردم انقلابی و همیشه در صحنه استان ایلام برای شرکت در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کردند.

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام مشترک حجت‌الاسلام والمسلمین الله‌نور کریمی‌تبار و دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ قُلْ جَاءَ الْحَقُّ و َزَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا [آیه ۸۱ سوره الإسراء]

یوم‌الله ۲۲ بهمن که مظهر اقتدار و عزم ملی و نمادی از وفاق، وحدت، همدلی و همراهی مردم است، یادآور بنیانگذار کبیر انقلاب‌اسلامی حضرت امام خمینی(ره) است. امام عظیم‌الشانی که با شکل‌دهی انقلاب اسلامی به پشتوانه مردمی خداجو، عزت، خودباوری و ایستادن روی پای خود را به همه ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان آموخت.

امروز آن انقلاب عظیم و بی‌بدیل به پشتیبانی ملت شریف ایران اسلامی و با رهبری هوشمندانه توام با بصیرت مثال‌زدنی مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) با عزت و سرافرازی ادامه یافته و نام ایران اسلامی را نه تنها در بین مسلمانان بلکه در میان همه ملت‌های آزاده‌ی جهان قرین مفاهیم سترگی چون عدالت‌خواهی و استکبارستیزی کرده است.

خدای قادر و متعال را سپاسگزاریم که علی‌رغم همه خصومت‌ها و کینه‌ورزی‌های دشمنان و در راس آن‌ها شیطان بزرگ آمریکای جهانخوار، انقلاب اسلامی را در اوج قله عزت، اقتدار و پیشرفت قرار داده است.
اگرچه امروز شاهد انواع توطئه‌های پنهان و آشکار و فتنه‌گری‌های استکبار جهانی و یک جنگ ترکیبی تمام عیار هستیم؛ اما بیداری و هوشیاری ملت آگاه و بصیر ایران اسلامی در کنار پیشرفت‌های ممتاز نظام مقتدر جمهوری اسلامی در ابعاد مختلف علمی، سیاسی، اقتصادی، نظامی، فناوری و ... از یک طرف موجب یأس و ناامیدی دشمنان شده و از سویی دیگر افقی روشن‌تر از دیروز را در پیش روی همه ما قرار داده است. 

در پایان ضمن تبریک چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی را گرامی می‌داریم و آحاد مردم همیشه در صحنه و ولایت‌مدار استان ایلام را به حضور گسترده، حماسی و دشمن‌شکن در یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت می‌نماییم و یکبار دیگر وحدت و یکپارچگی خود را علیه نظام سلطه‌ی جهانی به نمایش می‌گذاریم و با آرمان‌های شهدا، امام راحل(ره) و مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی) تجدید میثاق می‌بندیم.

در پایان عزت، سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی و هم استانی‌های عزیزمان را از درگاه خداوند متعال خواستاریم.

الله‌نور کریمی‌تبار نماینده‌ی ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه ایلام
حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام 
 
 🗓️ | جمعه ۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است