استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست با هیات اندیشه ورز استان:

مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم بکوشند

مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم بکوشند

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در نشست با هیات اندیشه ورز استان:
❑‌ مدیران دستگاه های اجرایی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در مناطق محروم بکوشند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، نشست هم اندیشی هیات ورز استان با محوریت « کاهش آسیب های اجتماعی» روز سه شنبه ۲ اسفندماه با ریاست محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام و با  حضور فرمانداران شهرستان های هلیلان و چوار برگزار شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام در این نشست خواستار فعالیت بیشتر دستگاه های فرهنگی استان در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی شد و گفت: از طریق « آموزش» و «مشاوره صحیح»  می توان در مناطق محروم شاهد کاهش میزان آسیب های اجتماعی باشیم.

محمد سبحان حسنی تاکید کرد: علاوه بر آموزش، حضور روانشناسان و مشاوران زبده برای اجرای برنامه های فرهنگی و تحقیقاتی و پژوهشی می تواند در کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان به ویژه مناطق و شهرستان های محروم استان بسیار اثر بخش باشد.


وی با اشاره به حضور و فعالیت هم جانبه بنیاد ها و نهادی انقلابی برای توسعه و پیشرفت مناطق محروم استان، گفت: دستگاه های اجرایی استان و فرمانداریها  که متولی امور فرهنگی و اجتماعی هستند با شناختی که از کمبود ها و نیازهای شهروندان مناطق استان دارند می توانند با مشارکت این نهادها، در راستای کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی و توانمندسازی شهروندان مناطق اقدامات ماندگاری را انجام دهند.

لازم به ذکر است در این نشست هر یک اعضا نکته نظرات، راهکارها و پیشنهادات خود را در خصوص کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی در استان به ویژه مناطق محروم مطرح کردند.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است