استانداری ایلام

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام:

پایه اعتقادی مستحکم مسلمانان به مهدویت، دشمن را نگران کرده است

پایه اعتقادی مستحکم مسلمانان به مهدویت، دشمن را نگران کرده است

معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام: 
❑‌ پایه اعتقادی مستحکم مسلمانان به مهدویت، دشمن را نگران کرده است 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، محمد سبحان حسنی روز  چهارشنبه ۳ بهمن ماه در نشست هماهنگی برای برگزاری برنامه و اعیاد شعبانیه در استان گفت:  پایه مستحکم اعتقادی مسلمانان به بحث مهدویت جبهه استکبار و دشمن را نگران کرده است.

وی پیام مهدویت را انسجام مردم و پیروی از آرمان های انقلاب و اسلام عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی زمینه ساز ظهور امام زمان ( عج) است و  پرچم اسلام در حال حاضر  به دست نایب امام زمان ( عج ) است و این پرچم  را باید به صاحب اصلی آن یعنی امام زمان ( عج ) برسانیم.

معاون استاندار ایلام خواستار اهتمام همه دستگاه های اجرایی استان برای باشکوه برگزار شدن برنامه های نیمه شعبان شد و گفت: با تدابیر اتخاذ شده برنامه های اعیاد و جشن های شعبانیه در مقایسه با سال های قبل باید باشکوه تر و پرشورتر برگزار شود.

وی یادآورشد: وزارت کشور در قالب یک ستاد برگزاری برنامه  های نیمه شعبان را پیگیری می کند و با محوریت فرمانداران این برنامه ها در شهرستان ها بصورت بسیار باشکوه برگزار می شود.

حسنی ابراز امیدواری کرد با هماهنگی و هم افزایی هم دستگاه های اجرایی  برنامه ها و جشن های نیمه شعبان به نحوه احسن برگزار می شود و در این راستا باید از تداخل کاری و موازی کاری جلوگیری کنیم.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: برپایی جشن مهدویت موجب آگاه‌سازی جوانان از موضوع ولایت پذیری و خنثی سازی تبلیغات دشمن می شود که در راستا باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه ها نیز استفاده کنیم.

🗓️ | چهارشنبه ۳  اسفند  ۱۴۰

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است