استانداری ایلام

استاندار ایلام در جشن شعبانیه و آیین تجلیل از مقام جانباز:

هدف جانبازان اعتلای نظام و انقلاب بود/ جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند/ انتظار جانبازان از ما، تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است

هدف جانبازان اعتلای نظام و انقلاب بود/ جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند/ انتظار جانبازان از ما، تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است

جشن اعیاد شعبانیه در استانداری ایلام برگزار شد 

استاندار ایلام در جشن شعبانیه و آیین تجلیل از مقام جانباز:
❑‌هدف جانبازان اعتلای نظام و انقلاب بود/ جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند/ انتظار جانبازان از ما، تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است  

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، جشن اعیاد شعبانیه روز یکشنبه ۷ اسفندماه در نماز‌خانه استانداری ایلام برگزار شد‌.

استاندار ایلام در این آیین ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه و روز جانباز و پاسدار گفت: حضرت ابوالفضل ( ع) یکی از یاران رشید سردار دشت کربلا امام حسین ( ع ) و وفادار به ولایت و امامت بود.

وی گفت: حضرت ابوالفضل ( ع ) برای اعتلای دین خدا و اسلام  و پیروی از ولایت به شهادت رسید و جانبازان نیز ادامه دهنده راه این شهید بزرگوار هستند.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: جانبازان از تمامی مادیات دنیا دل کندند و برای اعتلای اسلام و انقلاب از همه وجود خود گذشتند و جان خود را برای آسایش و امنیت مردم فدا کردند.

استاندار ایلام تاکید کرد: جانبازان سلامتی خود را برای آسایش و امنیت مردم کشور هدیه کردند و خلوص نیت و ولایتمداری جانبازان برای همه ما زبانزد است.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با بیان اینکه جانبازان همه وجود خود را برای امنیت مردم در طبق اخلاص گذاشتند، گفت: انتظار جانبازان از ما تکریم مردم و ارایه خدمات صادقانه است و همواره دیدار با آنان برای ما عزت و افتخار است.

وی در بخش سوم سخنان خود با  اشاره به جایگاه ایران در جهان و منطقه،گفت: امروز ایران نقش بسیار مهمی در معادلات استراتژیک جهان و خاورمیانه را دارد و  همه جبهه استکبار متحدند شدند که به عمود خیمه انقلاب ضربه بزنند اما به فضل خداوند متعال و با مدیریت مقام معظم رهبری تلاش آنان ناکام ماند.

دکتر بهرام نیا همچنین به حضور حماسی مردم در ایام الله ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و گفت: پیام حضور پرشور مردم در ۲۲ بهمن ادای دین مردم به نظام و انقلاب بود.

🔹لازم به ذکر است در پایان این برنامه از تعدادی از کارکنان ایثارگر استانداری ایلام با حضور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام تجلیل شد.


🗓️ | یکشنبه ۷ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است