استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:

برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ از مجموعه های تولیدی و اشتغال آفرین استان حمایت می کنیم

برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ از مجموعه های تولیدی و اشتغال آفرین استان حمایت می کنیم

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام:
❑‌  برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ از مجموعه های تولیدی و اشتغال آفرین استان حمایت می کنیم 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، شامگاه دوشنبه ۸ اسفندماه نشست «تعیین تعرفه آب شرکت پالایش گاز ایلام» به ریاست مهندس سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام و با حضور مدیر کل دفتر فنی استانداری، مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام و مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان ایلام برگزار شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در این نشست  به شعار سال ۱۴۰۱ که توسط مقام معظم رهبری « سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرین » نامگذاری شده است اشاره کرد و گفت: برای تحقق شعار سال ۱۴۰۱ که برای همه مسئولان  اولویت های اساسی است از  مجموعه های تولیدی و اشتغال آفرین استان حمایت می کنیم‌ چراکه تولید و اشتغال در این مجموعه ها محقق می شود.

وی تولید و اشتغال را از مهم ترین مولفه های اساسی استان و کشور ذکر کرد و گفت: طبق تاکیدات ریاست محترم جمهور و استاندار محترم باید از واحد های تولیدی و اشتغالزا استان برای استمرار تولید، افزایش میزان اشتغالزایی و همچنین توسعه آنها حمایت و پشتیبانی کنیم.

معاون استاندار ایلام حل مسایل مهم و توسعه و پیشرفت استان را در گرو تعامل و همکاری مدیران دستگاه های اجرایی دانست و گفت: تعامل و همکاری برای پیشبرد برنامه های استان باید نصب العین همه مدیران باشد.

مهندس هژبری در ادامه بر لزوم صرفه جویی در مصرف آب و ضرورت اصلاح و بهسازی شبکه توزیع آب در استان تاکید کرد و  یادآورشد: حدود ۳۰ درصد شبکه توزیع آب استان فرسوده است  و نیازمند اصلاح و  بهسازی شبکه توزیع آب هستیم که این موضوع بیش از پیش اهمیت صرفه جویی را دو چندان می کند.

وی اضافه کرد: آب منابع و یک سرمایه ملی است که باید با بهره گیری  از تکنولوژی جدید در نهایت بتوانیم بیشترین بهره وری را از این نعمت الهی داشته باشیم.

🔹 گفتنی است در این نشست تعرفه آب پالایشگاه گاز ایلام مشخص شد.

🗓️ | دوشنبه ۸ اسفند ماه ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است