استانداری ایلام

معاون امور مجلس ریاست جمهوری:

ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند

ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند

معاون امور مجلس ریاست جمهوری:
❑ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام: اربعین فرصتی مغتنم برای مخابره پیام انقلاب اسلامی به دنیا است 

استاندار ایلام: 
❑ وحدت و انسجام خاصی برای توسعه استان وجود دارد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز جمعه ۱۲ اسفندماه  دکتر  سید محمد حسینی معاون امور مجلس ریاست جمهوری و دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام با حجت الاسلام و المسلمین دکتر اله نور کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار و گفتگو کردند.

معاون امور مجلس ریاست جمهوری در این دیدار گفت: ایلامیان در دوران دفاع مقدس و اکنون در اربعین نقش آفرین هستند و نام و آوازه این استان بعنوان گذرگاه اربعین در کشور مطرح است و این افتخار بزرگی محسوب می‌شود.

دکتر سید محمد حسینی افزود: جبهه استکبار تمامی تلاش خود را برای مقابله با نظام اسلامی بکار گرفت اما با تدبیر مقام معظم رهبری و مردم موفق نشدند.

وی ادامه‌ داد: جلسات هم اندیشی و همفکری باید بیش از گذشته باشد و این مهم نیز با جدیت در دستور کار قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این دیدار ضمن قدردانی از زحمات صورت گرفته در حوزه فرهنگ، گفت: انتظار می رود «معنویت» و «عدالت اجتماعی» در دولت سیزدهم پیش استمرار داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی تبار افزود: با توجه به تردد زوار اربعین و وجود زائران خارجی می طلبد برای تقویت بودجه فرهنگی اربعین تلاش شود، اربعین فرصت خوبی است تا از طریق آن پیام انقلاب اسلامی را به دنیا مخابره کنیم. 

وی تاکید کرد: استان ایلام به لحاظ درگیری با دوران دفاع مقدس و زمان از دست رفته برای بازسازی و توسعه به نسبت سایر استان‌ها عقب ماند و انتظار می رود عدالت اجتماعی در توزیع اعتبارات به استان ایلام لحاظ شود.

امام جمعه ایلام بیان داشت: توجه به زیرساخت ها نباید منجر به غفلت از زیارت با معرفت و فرصتی برای انتقال پیام انقلاب اسلامی است و این نیازمند بودجه و ردیف خاص فرهنگی اربعین است.

استاندار ایلام نیز در این دیدار با اشاره به انسجام و همدلی در استان گفت: مجمع نمایندگان استان نیز همراه و پیگیر امورات مردم هستند و در مجموع وحدت و انسجام خاصی در استان وجود دارد.

دکتر بهرام نیا ادامه داد :یکی از عوامل مهم که در جریان اغتشاشات بسیار حایز اهمیت بود، حضور میدانی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام که شخصا ورود پیدا کردند.

وی اضافه کرد: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام علاوه بر فعالیت موثر در امورات فرهنگی و مذهبی، خوشبختانه در حوزه های مختلف اقتصادی و اجتماعی نیز کمک کار ما هستند که جای قدردانی دارد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام با تاکید بر افزایش اعتبارات حوزه اربعین، گفت: با توجه اینکه زیرساخت های استان به ویژه زیرساخت های اربعین نیازمند اعتبار است باید اعتبارات این حوزه افزایش یابد.

🗓️ | جمعه ۱۲ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است