استانداری ایلام

با پیگیری‌های استاندار ایلام؛

از هفته آینده عملیات تکمیل زیرساخت‌های  یادمان شهدای شرهانی دهلران با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال  آغاز می شود ...

از هفته آینده عملیات تکمیل زیرساخت‌های  یادمان شهدای شرهانی دهلران با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال  آغاز می شود ...

⭕️با پیگیری‌های استاندار ایلام؛
❑‌ از هفته آینده عملیات تکمیل زیرساخت‌های  یادمان شهدای شرهانی دهلران با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال  آغاز می شود ...
❑‌ تخصیص ۲۲۰ میلیارد ریال از مجموع ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده برای ساماندهی و مرمت یادمان‌ها و گلزار شهدا و حوزه ایثار و شهادت طی یک‌سال گذشته ...

 📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام،  از متمم سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام ۱۱۰ میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت‌های  یادمان شرهانی و قلاویزان تخصیص یافت و از هفته آینده عملیات تکمیل زیرساخت‌های یادمان شهدای شرهانی با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال توسط بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان ایلام آغاز می‌شود.

همچنین از مجموع ۱۱۰ میلیارد ریال متمم سفر ریاست محترم جمهور، ۵۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای سامان‌دهی یادمان قلاویزان هزینه می‌شود که عملیات تکمیل زیرساخت‌های این یادمان نیز پس از اتمام عملیات زیرساختی یادمان شرهانی آغاز می‌شود. 

  از زمان آغاز به‌کار دولت سیزدهم با پیگیری‌های دکتر بهرام‌نیا ‌استاندار ایلام، تاکنون ۵۷۰ میلیارد ریال برای سامان‌دهی و مرمت یادمان‌ها و گلزار شهدا مصوب شده که از این میزان اعتبار تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال  تخصیص یافته و محقق شده است.

 علاوه بر این اعتبارات، ۵۰ میلیارد ریال نیز برای سامان‌دهی، مرمت و بازسازی مزار مطهر شهدای استان در نظر گرفته شده است که ۴۰ میلیارد ریال از این مبلغ نیز تخصیص داده شده و عملیات آن توسط بنیاد شهید و امور ایثارگران در حال انجام است. 

استان ایلام دارای ۷ یادمان ملی، ۱۹ یادمان استانی، ۴۲ یادمان شهید گمنام و ۴۰۰ نقطه یادمانی خاطره‌انگیز است، در این راستا و در مجموع حدود ۵۷۰ میلیارد ریال اعتبار برای یادمان‌ها و گلزار شهدای استان در نظر گرفته شده که تاکنون ۲۲۰ میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته است.

🗓️ | جمعه ۱۲ اسفند  ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است