استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

نمایشگاه گوهرسنگ غرب کشور در ایلام برگزار می‌شود

نمایشگاه گوهرسنگ غرب کشور در ایلام برگزار می‌شود

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام: 
❑‌نمایشگاه گوهرسنگ غرب کشور در ایلام برگزار می‌شود 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ماه در نشست توسعه صنعت گوهر سنگ در استان ایلام گفت: استان ایلام از ظرفیت‌های بسیار خوبی در حوزه گوهرسنگ‌ها برخوردار است و فعالیت‌های خوبی نیز در این راستا انجام گرفته است.

وی اظهار داشت: وجود افراد متخصص و سرمایه گذاری در این حوزه در استان ایلام امروز نه تنها منجر به توسعه این صنعت شده بلکه فرصت اشتغالزایی را هم به وجود آورده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام خاطرنشان کرد: ظرفیت‌های خوبی از طریق اداره کل آموزش های فنی و حرفه‌ای، اداره کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی و اداره کل زندان‌های استان در توسعه و اشتغال این صنعت در استان ایجاد شده که می تواند در سایر بخش‌ها نیز اجرایی شود. 

عباسی افزود: در واقع متقاضیان و افراد جویای کار به خصوص در حوزه مشاغل خانگی پس از طی آموزش‌های تخصصی می توانند انواع محصولات گوهر سنگ را در خانه تولید و از طریق نمایشگاه های فصلی و دائمی محصولات خود را به فروش برسانند.

معاون استاندار ایلام با اشاره وجود ظرفیت‌های استان در جهت راه اندازی بازارچه مرزی غرب کشور در ایلام در حوزه گوهر سنگ نیز گفت: با توجه به این مزیت‌ها باید از همه ظرفیت‌ها برای برگزاری نمایشگاهی با همین محور و ایجاد غرفه‌های نمایشگاهی برای عرضه محصولات گوهر سنگ، اقدامات لازم در دستور کار قرار گیرد.

🗓️ | دوشنبه ۱۵ اسفند  ۱۴۰۱

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است