استانداری ایلام

با دستور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام،

پویش «سلام شهید» با ادای احترام به شهید گمنام واقع در استانداری ایلام آغاز شد

پویش «سلام شهید» با ادای احترام به شهید گمنام واقع در استانداری ایلام آغاز شد

⭕️با دستور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، 
❑‌ پویش «سلام شهید» با ادای احترام به شهید گمنام واقع در استانداری ایلام آغاز شد 

استاندار ایلام: 
❑‌المان شهدا باید در تراز و جایگاه والای شهدا ساخته شود/ شهدا سند زنده ای برای جوانان ما هستند/ پویش «سلام شهید» استمرار خواهد داشت 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز دوشنبه ۲۲ اسفند ماه دکتر بهرام نیا استاندار ایلام و جمعی از مدیران کل استانی با حضور در مزار شهید گمنام واقع در محوطه استانداری، ضمن قرائت فاتحه، به مقام این شهید والا مقام ادای احترام کردند.

پس از این برنامه با دستور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام، پویش «سلام شهید» ویژه تکریم و تجلیل از خانواده شهدا آغاز شد.

در راستای تکریم و تجلیل از خانواده شهدا در این پویش هر مدیر دستگاه اجرایی با سه خانواده شهید دیدار خواهد داشت.

دکتر بهرام نیا استاندار ایلام در سالروز بزرگداشت شهدا و سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در این برنامه معنوی، گفت: شهدا مایه عزت و افتخار و سند زنده ای برای جوانان ما هستند.

وی ادامه داد: سرکشی و دیدار با خانواده های شهدا مایه افتخار است و این مهم باید نصب العین همه مدیران دستگاه های اجرایی باشد که الحمدالله همه مدیران استان چنین رویکردی دارند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: این پویش به برکت خون پاک و مطهر شهدا از  امروز آغاز شده  و استمرار خواهد داشت.

وی در خصوص ساخت المان برای مزار شهید گمنام در استانداری ایلام، گفت: خوشبختانه روند ساخت این المان تاکنون پیشرفت بسیار خوبی داشته است و با توجه به تراز و جایگاه والای شهدا باید به بهترین نحوه ممکن این المان ساخته شود.

استاندار ایلام در پایان این برنامه به مدیران دستگاه های اجرایی استان دستور داد در راستای تکریم شأن و جایگاه شهدا برای مقبره همه شهدای گمنام المان ساخته شود.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۱
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است