استانداری ایلام

در سالگرد بزرگداشت شهدا و در نخستین روز از پویش «سلام شهید»:

استاندار ایلام با خانواده شهید بسطامی دیدار کردند

استاندار ایلام با خانواده شهید بسطامی دیدار کردند

در سالگرد بزرگداشت شهدا و در نخستین روز از پویش «سلام شهید»:
❑‌استاندار ایلام با خانواده شهید بسطامی دیدار کردند

استاندار ایلام:
❑‌ عزت و مداومت انقلاب به برکت خون مطهر شهداست/  شهدا با خون پاک خود نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند 

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، شامگاه دوشنبه ۲۲ اسفندماه، دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مدیر کل زندان های استان، مشاور استاندار ایلام در امور ایثارگران، مدیرکل حوزه استاندار ایلام و مدیر روابط عمومی و امور بین الملل استانداری ایلام با خانواده شهید بسطامی دیدار و گفتگو کردند.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: عزت و مداومت انقلاب به برکت خون شهدا است و  شهدا با خون پاک و مطهر خون  نهال انقلاب اسلامی را آبیاری کردند. 

دکتر بهرام نیا با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص جایگاه والا شهدا، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند« امروز فضلیت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست» که این وظیفه ما مسئولان را دو چندان می کند که  یادواره های شهدا را هر سال باشکوه تر از سالهای قبل برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: خانواده شهدا همه وجود و فرزندان خود را برای  اسلام و انقلاب فدا کردند که جای تقدیر و قدردانی دارد.

استاندار ایلام با اشاره آغاز پویش «سلام شهید» در استان گفت: این پویش امروز به برکت یاد و خاطره برای تکریم خانواده شهدا آغاز شد که الحمدالله مدیران نیز چنین رویکردی دارند که مایه مباهات است.

دکتر بهرام نیا اضافه کرد: حرکت در مسیر شهدا برای ما افتخار بزرگی محسوب می شود و عاقبت بخیری نیز تکریم و حرکت در مسیر شهدا است.

🔹شهید والامقام «اسد بسطامی» از بسیجیان لشکر ۱۱ حضرت امیر ( ع )  بود که در تاریخ ۰۱/ ۰۸/ ۱۳۶۳ در منطقه مهران به اثر اصابت ترکش به فیض شهادت نائل شدند.

🔹لازم به ذکر است امروز در سالگرد بزرگداشت شهدا و در نخستین روز از پویش «سلام شهید» که با دستور دکتر بهرام نیا استاندار ایلام این پویش آغاز شد تمامی مدیران کل استانی و مدیران شهرستانی با ۲۶۵ خانواده شهید دیدار کردند. 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است