استانداری ایلام

استاندار ایلام

دیدار استاندار با بازرس کل استان و مجموعه بازرسی استان:

دیدار استاندار با بازرس کل استان و مجموعه بازرسی استان:

استاندار ایلام در دیدار با بازرس کل استان و مجموعه بازرسی استان:
❑‌عملکرد بازرس کل استان و این مجموعه در حراست از بیت المال امید بخش است/ بازرسی استان در اربعین نقش خود را به خوبی ایفا کرد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، بازرس کل استان و مجموعه بازرسی استان امروز یکشنبه ۶ فروردین ماه ۱۴۰۲ با حضور در استانداری با دکتر حسن بهرام نیا استاندار ایلام دیدار کردند.

استاندار ایلام در این دیدار صمیمی با تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان، به نقش و جایگاه مجموعه بازرسی استان اشاره کرد و گفت: نیروهای پرتلاش مجموعه بازرسی استان  دغدغه‌مندانه در حفظ و حراست از بیت المال اهتمام دارند.

وی افزود: بازرسی استان بعنوان چشم و گوش نظام در مقابله با فساد خوب ورود کرده است و این مجموعه در راستای رسالت اصلی خود نظارت را در دستور کار قرار داد که نمونه بارز آن نقش آفرینی این مجموعه در اربعین بود.

استاندار ایلام ادامه داد: این مجموعه تلاشگر همچنین با رعایت و اجرای مُر قانون در برخی موضوعات مدبرانه ورود کرده است و حامی تولید و اشتغالزایی در استان بوده است.

وی با تاکید بر به رونق تولید در استان خاطرنشان کرد: بهبود فضای کسب و کار ۱۱ شاخص دارد که باید در قالب یک پنجره واحد دیده شود، در سالی که گذشت با همکاری دستگاه قضا و مجموعه بازرسی استان ۳۳ واحد تولیدی راکد و نیمه تعطیل به چرخه تولید بازگشت و تعداد زیادی از واحدهای تعطیل دوباره راه‌اندازی شدند.

نماینده عالی دولت در استان ایلام در ادامه با اشاره همدلی بسیار خوب مردم و مسئولان در استان، گفت: مسیر توسعه استان با همدلی، همفکری و هم آوایی هموار می شود و باید همواره تلاش کنیم که بیشترین خدمات را به مردم ارایه دهیم.

بازرس کل استان نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۱ گفت: در برگزاری کنگره بزرگ اربعین، در حوزه جذب اعتبارات و ایجاد اشتغالزایی، استان ایلام در جایگاهی خوبی قرار گرفت که این مرهون تلاش، پشتکار، جدیت در کار و روحیه جهادی استاندار ایلام و مجموعه مدیران است.

مهدی اصلانی کرچی ادامه داد: امیدواریم مدیران بتوانند همگام با استاندار ایلام در جهت تحقق برنامه های دولت سیزدهم گام بردارند، بازرسی استان نیز در دولت انقلابی در راستای اهداف سازمانی خود در کنار مدیران برای گره‌گشایی از مشکلات تولیدکنندگان در سال جدید از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

🔹  گفتنی است در پایان این دیدار با اهدا لوحی از تلاش های استاندار ایلام در سال ۱۴۰۱ قدردانی بعمل آمد.

🗓️ | یکشنبه ۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است