استانداری ایلام

استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید جم زاده:

ریسمان انقلاب اسلامی به برکت خون پاک  شهدا بُریدنی نیست....

ریسمان انقلاب اسلامی به برکت خون پاک  شهدا بُریدنی نیست....

ریسمان انقلاب اسلامی به برکت خون پاک  شهدا بُریدنی نیست....

استاندار ایلام در دیدار با خانواده شهید جم زاده:
❑‌ با وجود جوانان با اخلاص کشور،  راه شهدا محور شدنی نیست/ نظام اسلامی نظامی است که به نهضت کربلا متصل و به نهضت امام مهدی ( عج ) منتهی می شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام شامگاه شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲ با  خانواده شهید والامقام «قنبر جم‌زاده» دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار با تبریک روز جمهوری اسلامی و عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت خدیجه سلام الله علیها، گفت:  روز جمهوری اسلامی ( ۱۲ فروردین ) روز مردم سالاری دینی است که در این روز  ۹۸ درصد مردم کشور به جمهوری اسلامی «آری» گفتند که این مهم در واقع تجلی اراده مردمی بود که مردم از جُور ظلم و ستم رژیم منحوس پهلوی به ستوه آمده بودند که در نهایت اراده خود را منصه ظهور گذاشتند و نتیجه آن استقرار نظام اسلامی به رهبری امام خمینی ( ره ) بود.

وی بیان داشت: این نظام برگرفته از  آرای ۹۸ درصد مردم کشور بود که با وجود همه دشمنی های جبهه استکبار علیه نظام اسلامی، حمله سخت و نرم و تحریم های ظالمانه ، اما با حضور مردان با اخلاص، نظام اسلامی نظامی است که به نهضت کربلا متصل است.

استاندار ایلام با بیان اینکه ریسمان انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدا، مردم ولایتمدار و شهید پرور کشور  بُریدنی نیست، گفت: این انقلاب در نهایت به نهضت امام مهدی ( عج ) منتهی خواهد شد.

وی ادامه داد:عاقبت بخیری همه ما حرکت در امتداد راه شهداست،  شهدا حق زیادی بر گردن ما دارند و خانواده ها آنان نیز باید مورد تکریم قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام خاطرنشان کرد:عزت و اقتدار و آرامش امروز در کشور  مرهون خون شهدا و ایثارگران است و باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و در مسیر آنان حرکت کنیم. 

وی با تمجید از صبر و استقامت مادر شهیدان و مادر شهید جم زاده، به فرمایشات امامین انقلاب اسلامی در خصوص جایگاه شهدا اشاره کرد و گفت: امام خمینی ( ره) فرمودند«شهید فوز عظماست و مردم عزیز ما با آغوش باز شهادت را پذیرفتند». مقام معظم رهبری نیز در خصوص جایگاه شهدا فرمودند «شهدای ما شهادت و مرگ تاجر مآبانه‌ای را انتخاب کردند چراکه بالاتر از هر خوبی یک خوبی است اما بالاتر از جایگاه شهدا جایگاهی نیست‌».

وی تاکید کرد: پدران، مادران و همسران خانواده های شهدا با صبر و استقامت برای پایداری از نظام جمهوری اسلامی و حمایت از راه شهدا از همه وجود خود گذشتند که جای قدردانی دارد.

🔹شهید والامقام قنبر جم‌زاده فرمانده گروهان لشکر ۱۱ حضرت امیرالمومنین ( ع ) بود که در تاریخ  ۱۳۶۶/۱/۱۵  در منطقه قلاویزان مهران به فیض شهادت نائل شد.


🗓️ شنبه ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است