استانداری ایلام

استاندار ایلام

ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو می شود/ از همه ظرفیت های برای برگزاری مسابقات بین المللی جودو در استان بهره خواهیم گرفت

ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو می شود/ از همه ظرفیت های برای برگزاری مسابقات بین المللی جودو در استان بهره خواهیم گرفت

استاندار ایلام:
❑‌ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو می شود/ از همه ظرفیت های برای برگزاری مسابقات بین المللی جودو در استان بهره خواهیم گرفت/ ستاد برگزاری مسابقات بین المللی جودو در ایلام به زودی تشکیل می شود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ در دیدار با رئیس فدراسیون جودو گفت: ایلام میزبان مسابقات بین المللی جودو خواهد شد و تلاش داریم این مسابقات در روز آزادسازی مهران برگزار شود.

وی با قدردانی از توجه رئیس فدراسیون جودو به استان ایلام، افزود: برای توسعه ورزش قهرمانی در ایلام از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و برای برگزاری شایسته این مسابقات از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

استاندار ایلام به مسابقات قهرمانی وزنه برداری کشور در ایلام اشاره کرد و یادآورشد: این مسابقات با اهتمام اداره کل ورزش و جوانان استان بسیار خوب به میزبانی استان ایلام برگزار شد.

وی با اشاره به سوابق درخشان آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو، افزود: شما بعنوان ورزشکاری توانمند که چهار دوره قهرمان مسابقات جهانی شدید و بعنوان پرچمدار المپیک و ورزشکار جودو از رقابت با ورزشکار رژیم منحوس صهیونیستی خودداری کردید که این موفقیت برای همیشه  در ذهن ها ماندگار شد.

آرش میر اسماعیلی رئیس فدراسیون جودو نیز در این دیدار نیز از توجه استاندار ایلام به حوزه ورزش قدردانی کرد و گفت: با حمایت های شما امیدواریم که مسابقات بین المللی جودو در بهترین سطح برگزار شود.
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است