استانداری ایلام

استاندار ایلام

رعایت استانداردهای فنی در اجرای پروژه ها اولویتی اساسی است/ تسریع در تکمیل پروژه‌های اربعین در دستور کار مدیران قرار گیرد

رعایت استانداردهای فنی در اجرای پروژه ها اولویتی اساسی است/ تسریع در تکمیل پروژه‌های اربعین در دستور کار مدیران قرار گیرد

استاندار ایلام:
❑‌رعایت استانداردهای فنی در اجرای پروژه ها اولویتی اساسی است/ تسریع در تکمیل پروژه‌های اربعین در دستور کار مدیران قرار گیرد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز دوشنبه ۲۸ فروردین ماه در جلسه شورای فنی استان گفت: یکی از اولویت‌های اساسی توسعه زیرساخت‌های اربعین است که باید با رعایت مسائل فنی روند پیشرفت آنها باید تسریع یابد.

وی با تأکید بر ضرورت اجرای صحیح و فنی پروژه‌ها در استان اظهار کرد: رعایت استانداردهای لازم در این پروژه‌ها یک اولویت قانونی است و هر گونه مغایرت فنی در اجرای پروژه ها باید بررسی شود.

وی اظهار کرد: یکی از این پروژه‌ها احداث سایبان‌ها است که باید تا اربعین تکمیل و پوشش لازم داده شود، چنانچه پیمانکار براساس شرایط موجود نمی‌تواند پروژه را به اتمام برساند، خاتمه پیمان داده شود مشروط بر اینکه سریعاً پیمانکار بعدی انتخاب و با عقد قرارداد و تسریع در روند عملیات، نهایتا تا پایان مرداد به اتمام برسد.

استاندار ایلام در ادامه با اشاره به ضرورت تکمیل پروژه‌های اربعین افزود: باقی مانده پروژه شش خطه شدن پل زائر تا میدان اربعین که مورد تأکید وزیر محترم کشور هم می‌باشد باید تا اربعین به سرانجام برسد.

نماینده عالی دولت در استان با تأکید بر اینکه توانمند بودن پیمانکاران لازمه کار است، گفت: پیمانکاران مجرب می‌توانند نقش مهمی در تسریع عملیات اجرایی پروژه ها داشته باشند، در غیر این صورت کار پیش نخواهد رفت. 

در این جلسه مصوب شد تا موانع پیش روی  عملیات اجرایی پروژه شش خطه محور پل زائر تا میدان اربعین به طول ۹ کیلومتر ظرف سه روز آینده بررسی و تعیین تکلیف شود.

🗓️ دوشنبه ۲۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است