استانداری ایلام

نشست امر به معروف و نهی از منکر در استانداری ایلام برگزار

نشست امر به معروف و نهی از منکر در استانداری ایلام برگزار

نشست امر به معروف و نهی از منکر در استانداری ایلام برگزار

⭕️نشست امر به معروف و نهی از منکر در استانداری ایلام برگزار شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، روز چهارشنبه ۳۰ فروردین ماه سال ۱۴۰۲ نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر با حضور مهندس معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان و مجموعه اعضا شورا در استانداری ایلام برگزار شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست گفت: اقدامات خوبی توسط دستگاه های اجرایی در بحث  امر به معروف و نهی از منکر صورت گرفته و امیدواریم در سال ۱۴۰۲، شورای امر به معروف و و نهی از منکر در تمامی دستگاه های اجرایی استان تشکیل شود و فعالیت ستاد و شورا امر به معروف و نهی از منکر بیشتر شود.

مهندس ناصر نجفی افزود: استانداری ایلام بعنوان دستگاه  حاکمیتی و بعنوان دستگاه ناظر بر عملکرد دستگاه های اجرایی، تمامی تلاش خود را برای تقویت شورای امر به معروف و نهی از منکر بکار خواهد گرفت.

وی ادامه داد:  در سال ۱۴۰۲، کارهای فرهنگی در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید دستور کار قرار گیرد.

نجفی یادآورشد: در بحث فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در سال ۱۴۰۱، حدود ۸۰ ساعت کلاس آموزشی در استانداری ایلام برگزار شده است.

دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر استان ایلام نیز در این نشست گفت: تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر  مصوبه مجلس شورای اسلامی با ابلاغ رئیس جمهور محترم بوده و جزو  تاکیدات مقام معظم رهبری است.

حجت الاسلام  و المسلمین محمود حاتمی افزود:  دایره امر به معروف و نهی از منکر محدود نیست و در ۷۰ آیه قرآن  به امر به معروف اشاره شده و اولین آمر به معروف و ناهی از منکر خداوند متعال است.

وی ادامه داد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر راه و روش انبیاء الهی و مصلحان و نیکوکاران است  که همه باید تمامی تلاش خود را برای نهادینه کردن فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بکار گیریم.

حجت الاسلام حاتمی بیان داشت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در ۸۰ دستگاه  اجرایی استان تشکیل شده است که اعضای شورای دستگاه‌‌های اجرایی استان ۱۳ عضو و استانداری و دانشگاه های استان ۱۵ عضو دارد.

وی اضافه کرد: همچنین شورا امر به معروف و نهی از منکر در تمامی شهرستان ها تشکیل شده که ائمه جمعه شهرستان بعنوان رئیس شورا و فرماندهان سپاه شهرستان ها دبیر شورا هستند.

در پایان این نشست تمامی اعضای شورا، راهکارها و پیشنهادات خود را در خصوص فریضه امر به معروف و نهی از منکر بیان کردند.

گفتنی است در پایان این نشست نیز با اهدای لوح تقدیر از اعضای شورای امر به معروف و نهی از منکر استانداری ایلام تجلیل شد.

🗓️ چهارشنبه ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۲

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است