استانداری ایلام

استاندار ایلام:

مدیریت، فرصتی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم است/ ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران بعنوان یک مطالبه مردمی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان درحال اجراست

مدیریت، فرصتی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم است/ ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران بعنوان یک مطالبه مردمی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان درحال اجراست

⭕️استاندار ایلام و نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی با امام جمعه دهلران دیدار کردند 

استاندار ایلام:
❑‌ مدیریت، فرصتی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم است/ ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران بعنوان یک مطالبه مردمی با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان درحال اجراست  

امام جمعه دهلران:
❑‌حضور استاندار ایلام در دهلران نقطه عطفی در پیشبرد برنامه‌های این شهرستان است 

نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی: 
❑‌ با رایزنی استاندار ایلام در قالب متمم سفر، ۲ هزار میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اضافه شد 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنج شنبه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در بدو ورود به شهرستان دهلران با امام جمعه دهلران دیدار و گفتگو کرد.

استاندار ایلام در این دیدار گفت: مدیریت، فرصتی برای خدمت بی منت و صادقانه به مردم است و باید همواره قدردان این فرصت ارزشمند باشیم.

دکتر بهرام‌نیا ادامه داد: دشمن مردم ما را خوب شناخته است اما با حجمه های سنگین در حال تلاش برای اضمحلال جمهوری اسلامی است که با وحدت و همدلی ملت، فتنه های پی در پی آنان ناکام مانده است.

وی بیان داشت: دشمن از طریق جنگ نرم و با شعارهای فریبنده تلاش داشت به نظام ضربه بزند اما همچون گذشته شکست خورد. نتیجه حضور میدانی مردم در عید فطر، فرمایشات مقام معظم رهبری بود که تاکید داشتند که سه قوه بیشترین تعامل را برای خدمتگزاری به مردم داشته باشند.

وی با بیان اینکه برای توسعه و پیشرفت باید از حاشیه ها اجتناب کنیم، افزود: در این سفر  برای توسعه اقتصاد و معیشت مردم شهرستان دهلران همه تلاش خود را بکار خواهیم گرفت و برنامه داریم با هم‌افزایی مشکلات را برطرف کنیم.

وی با تاکید بر توجه ویژه به محورهای مواصلاتی استان و شهرستان دهلران، خاطرنشان کرد: مسیر اندیمشک به دهلران به مشارکت قرارگاه خاتم انبیا ( ص ) درحال اجراست و دیگر پروژه‌های راهسازی این شهرستان با جدیت در دست پیگیری است.
 
وی با اشاره به برخی از اقدامات انجام شده و تحقق مطالبه مهم مردم دهلران پس از سالها، گفت: ساماندهی چشمه‌های آبگرم دهلران بعنوان یک مطالبه مهم مردمی شهرستان دهلران با اعتبار ۳۰ میلیارد تومان در حال اجراست.

امام جمعه دهلران نیز در این دیدار گفت: حضور استاندار ایلام در دهلران نقطه عطفی در پیشبرد برنامه‌های این شهرستان است و می تواند منشأ اثرات فراوانی باشد.

حجت الاسلام سید محسن موسوی افزود:  دهلران یک  شهرستان ویژه از نظر کشاورزی، نفت و گاز  و گذرگاه زوار عتبات عالیات است که این ظرفیت‌ها اهمیت این شهرستان را دوچندان می کند.

وی ادامه داد: با قدردانی از تلاش های انجام شده تعریض جاده ها و چند خطه کردن مسیر های مواصلاتی دهلران  و تسریع در روند پیشرفت فیزیکی پروژه ها ضرورت دارد.

امام جمعه دهلران بیان داشت: پروژه نصریان سال گذشته  با حضور استاندار ایلام کلنگ زنی و امروز دارای ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که جای تشکر و قدردانی دارد.

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد:  در بحث اشتغال جا دارد از پیمانکاران بومی پروژه های نفت و گاز دهلران استفاده شود.

نماینده ایلام مردم حوزه جنوبی ایلام در مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار گفت: با رایزنی‌های استاندار ایلام در قالب متمم سفر، ۲ هزار میلیارد تومان به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان اضافه شد.

دکتر بهزاد علیزاده اضافه کرد: کارگزاران دولت سیزدهم بصورت شبانه روز در حال تلاش هستند و سفرهای منظم شهرستانی ابتکار جدید استاندار ایلام است که منشا خدماتی برای مردم است.

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است