استانداری ایلام

در دومین روز از سفر شهرستانی استاندار به دهلران؛

استاندار ایلام در آیین تبدیل روستای دشت عباس به شهر شرکت کرد

استاندار ایلام در آیین تبدیل روستای دشت عباس به شهر شرکت کرد

در دومین روز از سفر شهرستانی استاندار به دهلران؛
❑‌استاندار ایلام در آیین تبدیل روستای دشت عباس به شهر شرکت کرد 

استاندار ایلام:
❑‌مشارکت ۹۳ درصدی مردم دشت عباس در انتخابات  مصداق بارز ولایتمداری است/ تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر دشت عباس پیگیری می شود / وجب به وجب خاک دشت عباس با خون پاک شهدا عجین است/ اوج ایستادگی مردم  در مقابله با جبهه استکبار «دوران دفاع مقدس» بود

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز جمعه ۸ اردیبهشت ماه سال‌ ۱۴۰۲ در آیین تبدیل روستای دشت‌عباس به شهر شرکت کرد.

استاندار ایلام در این آیین گفت: از شیوخ، بزرگان و معتمدین  دشت عباس که این آیین را برگزار کردند قدردانی می کنم‌ چراکه وجب به وجب و قدم به قدم خاک این دیار مقدس و به خون پاک شهدا عجین است، شهدایی که برای اعتلای نظام اسلامی جان خود را در طبق اخلاص گذاشتند، خاک دشت عباس مطهر است و بر این خاک باید سجده کرد.

وی افزود: در این دولت اولویت انتصابات با نیروی بومی است که این مهم از افتخارات دولت است و با جدیت در دستور کار قرار دارد و بخشدار دشت عباس هم از نیروهای بومی این  بخش است.

وی با اشاره ولایتمداری مردم دشت عباس در دوران دفاع دفاع مقدس، گفت: مردم این دیار در طول دفاع مقدس و در طول چهار دهه پس از انقلاب علاقه خود را به انقلاب اثبات کردند و امروز در جنگ اقتصادی با دشمن مقابله می کنند‌.

استاندار ایلام اضافه کرد: در دوران انتخابات بیش از ۹۳ درصد مردم این بخش در انتخابات مشارکت داشتند که قابل تحسین و از مصادیق بارز ولایتمداری مردم این دیار است.

دکتر بهرام‌نیا با اشاره تبدیل روستای دشت عباس به شهر ، بیان داشت: پس از انتخاب شهردار دشت عباس، اقدامات لازم برای تهیه طرح جامع و تفصیلی شهر دشت عباس پیگیری می شود.

استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش‌های دشمن برای اضمحلال نظام جمهوری اسلامی، بر ضرورت وحدت و انسجام در کشور تاکید و خاطرنشان کرد: دشمن به سرکردگی آمریکا برای تجزیه و شکست ایران اسلامی بحث قومیت ها را مطرح کرد که با این ترفند قصد داشت بین قومیت اختلاف ایجاد کند و مقاصد خود را دنبال کند که با همدلی همه مردم، اهداف شوم آنان محقق نشد.

نماینده عالی دولت در استان ایلام ادامه داد:  اوج ایستادگی مردم در مقابله با جبهه استکبار دوران دفاع مقدس بود که در آن زمان مردم شجاعانه به جبهه‌های حق علیه باطل  شتافتند و با دشمن مقابله کردند.

🗓️  جمعه ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است