استانداری ایلام

استاندار ایلام به مناسبت روز ملی جمعیت پیام تبریک صادر کرد

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت ۳۰ اردیبهشت‌ماه روز ملی جمعیت

پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت ۳۰ اردیبهشت‌ماه روز ملی جمعیت

✍️ پیام تبریک استاندار ایلام به مناسبت ۳۰ اردیبهشت‌ماه روز ملی جمعیت

🔸استاندار ایلام به مناسبت روز ملی جمعیت پیام تبریک صادر کرد

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن پیام دکتر حسن بهرام‌نیا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«پیر شدن کشور، کم شدن نسل جوان در چندین سال بعد، از همان چیزهائی است که اثرش بعداً ظاهر خواهد شد؛ وقتی هم اثرش ظاهر شد، آن روز دیگر قابل علاج نیست؛ اما امروز چرا، امروز قابل علاج است.»
مقام معظم‌رهبری(مدظله العالی)

۳۰ اردیبهشت.ماه، سال‌روز ابلاغ سیاست‌های کلی جمعیت توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی(مدظله العالی)، در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران، “روز ملی جمعیت” نام گرفته است. 

واضح است که این روز فرصتی مغتنم برای بازنگری برنامه‌ها و تلاش‌ها برای جستجوی راه‌های تازه، جهت تحقق اهداف و سیاست‌های راهبردی جوان‌سازی جمعیت کشور است. بی‌شک جوان‌سازی جمعیت می‌تواند به‌عنوان یک راهبرد و پیشران مهمی در امر توسعه و بالندگی هر کشور نقش‌آفرینی کند.

واقعیت آن است که جمعیت در هر سرزمینی، مهم‌ترین سرمایه‌ی ملی آن مرز و بوم محسوب شده و یکی از مولفه‌های مهم اقتدار ملی قلمداد می‌شود چرا که نیروی انسانی هر کشور، در ساختن و اداره‌ی آن کشور، به گردش در آوردن چرخ های تولیدی و اقتصادی، پاسداری و غنی ساختن میراث فرهنگی و انتقال آن به نسل‌های بعدی نقش مهمی ایفاء نماید. 

اینجانب ضمن تبریک این روز عزیز از همه‌ب دست‌اندرکاران و متولیان امر تقاضا می‌کنم با توجه به اهمیت نقش جمعیت و جوان‌سازی جمعیت در توسعه و پیشرفت کشور، نسبت به اجرایی شدن سیاست‌های ابلاغی مقام معظم‌رهبری در این حوزه‌ی مهم توجه جدی و اهتمام کافی داشته باشند.
در پایان سلامتی، موفقیت و سربلندی همگان را از خداوند متعال خواستارم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است