استانداری ایلام

پيام تبريك استاندار ایلام به مناسبت دهه‌ی كرامت

استاندار ایلام در پيامي فرارسيدن دهه‌ی كرامت و اعياد بزرگ سالروز ولادت حضرت معصومه‌(س) و حضرت امام رضا(ع) را تبريك گفت

استاندار ایلام در پيامي فرارسيدن دهه‌ی كرامت و اعياد بزرگ سالروز ولادت حضرت معصومه‌(س) و حضرت امام رضا(ع) را تبريك گفت

 پيام تبريك استاندار ایلام به مناسبت دهه‌ی كرامت

🔸 استاندار ایلام در پيامي فرارسيدن دهه‌ی كرامت و اعياد بزرگ سالروز ولادت حضرت معصومه‌(س) و حضرت امام رضا(ع) را تبريك گفت

📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، متن کامل پيام دکتر حسن بهرام‌نیا به این شرح است؛

حسن مطلع ماه ذی‌القعده با میلاد خجسته‌ی حضرت فاطمه معصومه(س) و ولادت با سعادت هشتمین نگین درخشان آسمان ولایت و امامت، شمس‌الشموس، حضرت علی‌بن‌موسی‌الرضا(ع)، قرین و عجین گشته است.

نخستين روز از ماه ذي القعده مصادف است با سالروز ولادت حضرت معصومه (س) كه به عنوان روز دختر نام‌گذاری شده تا دختران ايران اسلامی از منبع عظيم آموزه‌هاي گرانقدر حضرت معصومه‌(س) دختر حضرت امام موسي كاظم(ع) و خواهر بزرگوار حضرت امام رضا(ع) بهره مند گردند.

دهه‌ی مبارك كرامت با سال‌روز ولادت با سعادت حضرت امام رضا(ع) در يازدهمين روز از ماه ذي‌القعده به پايان مي‌رسد كه ايرانيان به طور خاص دل در گروي اين امام همام و مضجع نوراني ايشان در مشهد مقدس دارند. کرامت قبل از هر چیز “دینداری و دوری از گناه” و “بخل داشتن نفس اماره” و بعد “کوچک شمردن دنیا” است و از این مسیر به مقصد صبر و شکیبایی می‌رسد.

این دهه‌‌ی مبارک یادآور بسیاری از نکته‌های متعالی و مفاهیم ارزشمند در دین مبین اسلام است. فرصتی شایسته که لطیف‌ترین علایق، مهر و وفای بی همتای یک خواهر نسبت به مقام شامخ و والای برادر خویش را نشان می‌دهد.

وجود مرقد مطهر حضرت معصومه(س) در شهر قم و مضجع شریف حضرت امام رضا(ع) در مشهد مقدس موجب شده تا ايران اسلامي از بركات اين بزرگواران همواره بهره‌مند گردد و معنويت حضرت ثامن الحجج‌(ع) و خواهر بزرگوار ايشان سراسر سرزمين ايران را فراگرفته است.

اينجانب فرارسيدن ايام مبارك دهه‌ی كرامت و اعياد بزرگ سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و حضرت امام رضا(ع) را به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامي(مدظله‌العالی)، ملت شريف ايران و مردم ولايتمدار استان ایلام تبريك عرض می‌نمايم و اميدوارم همه ما سعادت این را داشته باشیم تا سيره‌ی اين بزرگواران را الگوی خود قرار داده و در اين مسير گام برداريم.

حسن بهرام‌نیا
استاندار ایلام 
 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است