استانداری ایلام

استاندار ایلام:

پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه ادامه دارد/ ارتباط دولت و مردم صادقانه است/ هیچ مطالبه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی ماند

پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه ادامه دارد/ ارتباط دولت و مردم صادقانه است/ هیچ مطالبه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی ماند

استاندار ایلام:
❑‌ پیگیری مطالبات مردمی تا حصول نتیجه ادامه دارد/ ارتباط دولت و مردم صادقانه است/ هیچ مطالبه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نمی ماند

📲| به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۶ خرداد‌ماه ۱۴۰۲ در سامانه سامد حضور پیدا کرد و بطور مستقیم پاسخگوی خواسته‌ها، مطالبات و مشکلات مردم استان در حوزه‌های مختلف بود.

در این ارتباط تلفنی اقشار مختلف مردم  استان خواسته‌ها و مشکلات خود را با نماینده عالی دولت در استان ایلام در میان گذاشتند و دکتر بهرام‌نیا نیز دستورات لازم برای رفع مشکلات مردم صادر کردند.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در پایان این ارتباط تلفنی با مردم در جمع اصحاب رسانه ها، گفت: امروز در ارتباط تلفنی با مردم از طریق سامانه سامد شماره ۱۱۱ عمده مشکلات، و درخواست‌های مردمی در حوزه تسهیلات، درمان، مسکن، معیشت و اشتغال بود که ضمن ثبت مشخصات این افراد، بخشی از این خواسته به‌صورت آنی پیگیری و بخشی به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه هیچ نامه و درخواست مردمی بی‌پاسخ نخواهد ماند، افزود: رسیدگی به مطالبات مردم باید نصب العین همه مدیران باشد.

وی با بیان اینکه ارتباط دولت و مردم صادقانه و دولت سیزدهم صادق الوعد است، خاطرنشان کرد: پس از ارتباط تلفنی با مردم و طرح مشکلات از سوی آنان، پیگیری برای مطالبات و خواسته‌هایی که ثبت شده تا حصول نتیجه ادامه دارد.

دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام در بخش دیگری از سخنان خود به ۷۶ سفر شهرستانی اشاره کرد و گفت: در تمامی این سفرها در یک برنامه با مردم دیدار بی واسطه انجام شده و مسایل و مشکلات مردم هر شهرستان طرح و پیگیری شده است.

وی اضافه کرد: علاوه بر سفرهای شهرستانی که با مردم دیدار بی‌واسطه انجام شده، در دیدارهای مردمی بی‌واسطه و حضوری که ۴۵ روز یکبار با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی در مرکز استان برگزار می‌شود با بیش از ۱۰۰ نفر دیدار خواهیم داشت.

گفتنی است امروز در قالب سامانه سامد ۲۰ درخواست مردمی ثبت و به مسئولان مربوطه ارجاع داده شد.

#سامانه_سامد
#ارتباط_مردمی
📞111
🗓️ | شنبه ۶  خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است