استانداری ایلام

استاندار ایلام در بازدید از پایانه مرزی مهران:

تلاش می شود درب‌های ورود و خروج نقطه صفر مرزی مهران به ۵ مورد افزایش یابد

تلاش می شود درب‌های ورود و خروج نقطه صفر مرزی مهران به ۵ مورد افزایش یابد

استاندار ایلام در بازدید از پایانه مرزی مهران:
❑ تلاش می شود درب‌های ورود و خروج نقطه صفر مرزی مهران به ۵ مورد افزایش یابد/ پروژه احداث سایبان پایانه مرزی با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا اربعین به بهره‌برداری می‌رسد/ عملیات بهسازی، راه‌اندازی  آب‌نما و محوطه پایانه مرزی در دستور کار قرار دارد


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام در تداوم بازدید از پروژه‌ها و زیرساخت‌های اربعین، از پایانه و نقطه صفر مرزی مهران بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید گفت: یکی از تاکیدات مهم وزیر کشور در جریان سفر به ایلام و مرز مهران، افزایش درب های ورود و خروج بود که این موضوع به طور ویژه در دست بررسی است.

دکتر بهرام نیا اظهار کرد: در همین راستا تلاش می‌کنیم تعداد درب‌های ورود و خروج در نقطه صفر مرزی به پنج مورد افزایش یابد.

وی در ادامه از پروژه احداث سایبان در پایانه مرزی مهران بازدید کرد و در این رابطه افزود: کار نصب پایه‌ها به اتمام رسیده و اتصالات لازم از جمله سقف مورد نیاز نیز دپو‌ شده است؛ به زودی کار نصب سقف این پروژه نیز انجام می‌شود.

به گفته رئیس ستاد اربعین استان، پروژه احداث سایبان پایانه مرزی مهران، در زمینی به مساحت دو هزار متر مربع با ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی تا قبل از اربعین به بهره‌برداری می‌رسد.

‌استاندار ایلام همچنین در خصوص ساماندهی و راه‌اندازی آب‌نما محوطه پایانه مرزی مهران دستورات لازم را صادر کرد.

🗓️ | پنجشنبه ۱۱ خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است