استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) برای  محرومیت‌زدایی در ایلام سرمایه‌گذاری کنند

هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) برای  محرومیت‌زدایی در ایلام سرمایه‌گذاری کنند

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام: 
❑ هلدینگ‌های ستاد اجرایی فرمان امام ( ره ) برای  محرومیت‌زدایی در ایلام سرمایه‌گذاری کنند 


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز دوشنبه ۲۲ خردادماه در نشست با مدیران ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) اظهار داشت: این استان با ظرفیت‌های قابل توجه در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی، کشاورزی، صنعت و مرز بین المللی مهران،  نیازمند اجرای طرح های بزرگ و اساسی است.

وی تاکید کرد: طرح های خرد زیادی در استان اجرا شده اما طرح‌های بزرگ به دلیل نبود سرمایه گذار در ایلام اجرا نشده که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ( ره ) با کمک هلدینگ‌های مختلفی که دارد می تواند در این بخش به محرومیت‌زدایی استان کمک کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام گفت: اربعین  بزودی شروع می‌شود و با توجه به خیل عظیم زائران به منظور هماهنگی لازم از توانمندی‌های این ستاد انتظار است که با اجرای طرح های زیرساختی به مردم استان کمک کند.

عباسی اظهار داشت: باید سرمایه گذاری‌های گسترده صنایع پیشران و موثر با کمک و توان این ستاد در مناطق کم برخوردار بکار گرفته شود.

وی تاکید کرد: مهار تورم فقط با توسعه تولید و ایجاد اشتغال امکان پذیر است که در راستا مقام معظم رهبری راهکار مهار تورم را رشد تولید بیان فرمودند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام ادامه داد: ستاد با حضور بنیاد برکت در استان خدمات مناسبی انجام داده اما نیاز است که مساعدت بیشتری به استان شود و از فرصت‌های سرمایه گذاری استان با حضور هلدینگ های ستاد اجرایی استفاده شود.

دکتر عباسی اظهار داشت: اطلس سرمایه گذاری استان موجود است  و هر زمینی مد نظر بنیاد برای سرمایه گذاری باشد می‌تواند به این بخش واگذار شود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این نشست گفت: سرمایه گذاری کلان از اهداف اصلی ستاد برای محرومیت زدایی است، ستاد هلدینگ‌های مختلفی دارد و می‌تواند در بحث سرمایه گذاری کلان  در استان سرمایه گذاری کند، اما روند پیچیده و نیازمند استمرار پیگیری ها برای اجرای طرح‌ها است.

محمد زارع افزود: سال گذشته هلدینگ کشاورزی و دامپروری سه طرح پیشنهادی گاوداری پنج هزار راسی، طرح اصلاح نژاد دام سبک و جوجه یک روزه را مورد بررسی قرار دادند اما موفق به جانمایی زمین برای اجرای این طرح ها نشدند که امیدواریم با پیگیری مسئولان دلسوز استان این طرح ها اجرا شود.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است