استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:

امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند

امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:
❑امسال ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب، غرب و جنوب کشور اعزام می‌شوند/ از ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه یادمان‌ها و گلزارهای شهدای استان، ۳۷ میلیارد تومان تحقق یافت/ مطالعات طرح تأمین آب یادمان سه راهی جندالله انجام شد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام امروز دوشنبه ۲۲ خرداد ماه در نشست وبینار بررسی اولویت‌ها و نیازمندی‌های ایام اوج راهیان نور غرب و شمالغرب که با حضور استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی و به ریاست نماینده تام‌الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین رویکردهای مجموعه مدیریت ارشد استان تأمین نیازمندی‌ها در حوزه زیرساخت یادمان‌ها و مسیرهای اعزام کاروان‌های راهیان نور است. 

وی اظهار کرد: در دولت سیزدهم و با اهتمام مدیریت ارشد استان توسعه یادمان‌ها و گلزارهای شهدای استان در دستور کار قرار گرفت و در همین رابطه ۶۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه یادمان‌ها و گلزارهای شهدا در نظر گرفته شد که از این میزان، ۳۷ میلیارد تومان تخصیص یافته است.

حسنی اضافه کرد: یکی از یادمان‌های استان که در محور اصلی کاروان‌های راهیان نور قرار دارد، یادمان سه راهی جندالله است که طرح مطالعاتی برای تأمین آب این یادمان‌ شامل ۸ کیلومتر خط انتقال، یک ایستگاه پمپاژ، یک کیلومتر عملیات برق رسانی و یک مخزن ۱۰۰ مترمکعبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: عملیات احداث چشمه‌های بهداشتی در کنار این یادمان هم در روزهای آینده شروع خواهد شد که علاوه بر استفاده برای کاروان‌های راهیان نور، برای ایام اربعین نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: همچنین برای توسعه یادمان‌های قلاویزان و شرهانی نیز مبلغ ۱۱ میلیار‌د تومان اعتبار تخصیص یافته است.

حسنی در ادامه با بیان اینکه راهیان نور حرکتی ماندگار برای حفظ ارزش‌های اسلامی است، ادامه داد: امسال تعداد ۲۳ هزار و ۵۰۰ نفر  تحت عنوان کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی غرب و شمالغرب اعزام می‌شوند که از این تعداد ۱۴ هزار و ۱۰۰ نفر به مناطق عملیاتی شمال‌غرب و مابقی نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی اضافه کرد: از بین افراد اعزامی به مناطق عملیاتی ۱۰ هزار نفر مربوط به محلات، هفت هزار و ۵۰۰ نفر بخش دانش آموزی، سه هزار نفر دانشجویی و یک هزار نفر خانوادگی است.

🗓️ | دوشنبه ۲۲ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است