استانداری ایلام

همزمان با هفته صنایع دستی؛

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از نمایشگاه‌ صنایع دستی قلعه‌ی والی شهر ایلام بازدید کردند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از نمایشگاه‌ صنایع دستی قلعه‌ی والی شهر ایلام بازدید کردند

همزمان با هفته صنایع دستی؛
⭕️ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از نمایشگاه‌ صنایع دستی قلعه‌ی والی شهر ایلام بازدید کردند 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه به مناسبت هفته‌ی صنایع دستی، نمایشگاه عرضه‌ی محصولات صنایع دستی در قلعه‌ی والی شهر ایلام با حضور محمدسبحان حسنی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام و دکتر شهریار عباسی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام افتتاح شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار ایلام در حاشیه‌ی این برنامه ضمن بازدید از غرفه‌ها، با تولید‌کنندگان گفتگو و در جریان مشکلات و مسائل آنان، میزان تسهیلات دریافتی و میزان عرضه‌ی محصولات صنایع دستی قرار گرفت.

محمدسبحان حسنی گفت: امروز و در قالب این نمایشگاه بیش از ۴۰ غرفه‌ی صنایع‌دستی فعال شده و عمدتا صاحبان غرفه‌ها و تولیدکنندگان دارای تحصیلات مرتبط با حوزه‌ی اقتصادی و صنایع دستی هستند.

وی ادامه داد: امروز و پس از آیین افتتاح این نمایشگاه در بازدید از غرفه‌ها، تولید‌کنندگان خواستار استمرار این نمایشگاه‌ها برای عرضه‌ی محصولات خود شدند.

معاون استاندار ایلام تاکید کرد: بازار فروش محصولات صنایع دستی یک بازار رقابتی است و محصولات هر تولید‌کننده که کیفیت بالاتری داشته و بتواند در معرفی محصولات خود برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد به‌طور قطع موفق‌تر از سایر تولید‌کنندگان خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروزه تولید‌کنندگان صنایع‌دستی نیازسنجی را در دستور کار قرار  داده و  نوع محصولات تولیدی و میزان تولید را متناسب با نیاز مصرف‌کنندگان تولید و عرضه می‌کنند.

در این نمایشگاه که امروز افنتاح شد بیش از ۶۰ تولیدکننده‌، محصولات صنایع دستی خود را عرضه می‌کنند.

🗓️ |  سه شنبه ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است