استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:

همه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت چینی از جمله زمین، گاز، آب و برق فراهم و مجوزها اخذ شد

همه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت چینی از جمله زمین، گاز، آب و برق فراهم و مجوزها اخذ شد

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام:
❑ همه زیرساخت‌های لازم برای سرمایه‌گذاری شرکت چینی از جمله زمین، گاز، آب و برق فراهم و مجوزها اخذ شد/ «تسهیل در سرمایه‌گذاری» یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم است


📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر شهریار عباسی روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد‌ماه در نشست هماهنگی برای تامین برق سرمایه‌گذاران چینی «مجری طرح سلیکون منگنز» در دهلران با بیان اینکه یکی از برنامه‌های اصلی دولت سیزدهم تسهیل در سرمایه‌گذاری است، گفت: برای مجری طرح سلیکون منگنز در دهلران، زمین توسط شرکت شهرک‌های صنعتی، آب و گاز و برق نیز فراهم و مجوزهای تولید نیز با اهتمام اداره کل  اقتصاد و دارایی استان اخذ شده است.

وی افزود: با توجه ظرفیت‌های بالای استان، از سرمایه گذاران در حوزه‌های مختلف استقبال می‌کنیم و تمامی زیرساخت‌ها برای شرکت‌های سرمایه‌گذار فراهم می شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام با اشاره به اهتمام و همدلی مسئولان استان به منظور تامین برق برای سرمایه‌گذار چینی در دهلران، خاطرنشان کرد: ۴۸ میلیارد‌تومان برای ایجاد زیرساخت تامین برق به میزان ۱۲ مگاوات و همچنین برای فاز توسعه خط انتقال، طرح سلیکون منگنز توسط شرکت چینی در دهلران نیاز بود.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه تامین برق برای آغاز فعالیت شرکت چینی «مجری طرح سلیکون منگنز» در دهلران خبر داد و گفت: در این نشست مقرر شد از مجموع ۴۸ میلیارد تومان، ۱۶ میلیارد تومان توسط شرکت برق منطقه ای غرب، ۱۰ میلیارد تومان سرمایه گذار، ۱۱ میلیارد تومان سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و ۱۱ میلیارد تومان نیز توسط شرکت شهرکهای صنعتی استان پرداخت و با تامین برق فعالیت این شرکت در دهلران به‌زودی آغاز شود.

براساس این گزارش، برای اتصال به شبکه و پرداخت هزینه انشعاب برق،  قرارداد جداگانه‌ای بین برق منطقه ای و سرمایه‌گذار منعقد می شود.

گفتنی است این شرکت در فاز نخست ۵ میلیون‌دلار در استان ایلام سرمایه‌گذاری می کند.
🗓️ |  سه‌شنبه  ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام ر

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است