استانداری ایلام

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:

تمرکز دشمن در حوزه رسانه، ترویج ناامیدی است/دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود/ کمرنگ جلوه دادن دستاوردها، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن است

تمرکز دشمن در حوزه رسانه، ترویج ناامیدی است/دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود/ کمرنگ جلوه دادن دستاوردها، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن است

معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام:
❑تمرکز دشمن در حوزه رسانه، ترویج ناامیدی است/دستاوردهای دولت برای مردم تبیین شود/ کمرنگ جلوه دادن دستاوردها، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن است  

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، «محمدسبحان حسنی»، معاون سیاسی، امنیتی استانداری ایلام روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه در نشست شورای اطلاع‌رسانی دولت در ایلام گفت: اقدامات این شورا در راستای سیاست‌گذاری و اطلاع‌رسانی دستاوردهای دولت در سطح جامعه بسیار مهم و تأثیرگذار است.

وی اظهار کرد: یکی از مهمترین طرح‌های دولت سیزدهم، مولدسازی دارایی‌های دولت است که با اجرای این طرح، گام بزرگی در جهت تکمیل پروژه‌های بزرگ نیمه‌تمام عمرانی برداشته خواهد شد که با توجه به ارائه تحلیل‌های غیرصحیح، نیازمند تبیین و بیان پیامدهای مثبت آن در جامعه هستیم.

حسنی در ادامه با اشاره سالروز آغاز به کار دولت سیزدهم، گفت:  لازم است از این فرصت در جهت تبیین خدمات دولت در همه ابعاد چه در حوزه داخلی و چه در سیاست خارجی و ارتباط با همسایگان و سایر دستاوردهای بزرگ که کمتر به آن پرداخته شده و یا تحت شعاع مسائل دیگر قرار گرفته، صورت گیرد.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام تصریح کرد: اگر چه مشکلاتی در حوزه معیشت مردم وجود دارد اما نباید دستاوردها و موفقیت‌های دولت را تحت شعاع قرار دهد.

وی، یکی دیگر از مهمترین طرح‌های روز کشور و در دست اقدام دولت را اجرای کالابرگ الکترونیک بیان کرد و اضافه کرد: فاز اول این طرح در استان برای خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی اجرا می شود. البته نباید مشکلات اولیه، مانع اجرای آن طرح شود‌؛ به خصوص طرح‌هایی که در دراز مدت تاثیرگذار هستند.

حسنی خاطرنشان کرد: سایر طرح‌های اجرایی دولت از جمله ارز ترجیحی، نهضت ملی مسکن و ساماندهی آرد و نان همگی در جهت رفع مسائل و مشکلات بوده که نیازمند تبیین است تا مردم از آثار مثبت این طرح‌ها مطلع شوند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام در ادامه با اشاره به ضرورت اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع گفت: محور و تمرکز اصلی دشمن در حوزه رسانه، ترویج ناامیدی است  و کمرنگ جلوه دادن دستاوردها، هدف جنگ رسانه‌ای دشمن است.

وی در پایان با تاکید بر اینکه مصوبات شورای اطلاع‌رسانی لازم‌الاجرا است، تاکید کرد: مصوبات باید توسط دستگاه‌های ذی‌ربط عملیاتی شود و نتیجه مصوبات هم به دبیرخانه شورای اطلاع‌رسانی ارسال شود.

🗓️ |  سه شنبه  ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است