استانداری ایلام

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:

❑ ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند

❑ ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام:
❑ ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت نسل جوان را از رشادت‌های شهدا آگاه می‌کند 
📲| به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، نشست شورای هماهنگی مشاورین ایثارگران دستگاه‌های اجرایی استان روز سه‌شنبه ۲۳ خردادماه به ریاست مهندس ناصر نجفی معاون توسعه و مدیریت منابع استانداری ایلام برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی(ره) و سه هزار شهید استان، گفت: متاسفانه بامداد ۱۹ خرداد‌ماه به امامزادگان سید یوسف(ع) و سید حبیب(ع) و قرآن کریم در شهرستان دهلران هتک حرمت شد، دشمنان اسلام و انقلاب بدانند مردم ایران هوشیارتر از گذشته پای انقلاب و امام خامنه‌ای مدظله‌العالی هستند و با ثبات‌تر از گذشته رهرور راه شهدا خواهند بود و مردم دهلران این حرکت دشمن را با تجمع و راهپیمایی محکوم کردند.


 نجفی با اشاره دیپلماسی قوی دولت سیزدهم، گفت: دولت سیزدهم درصدد تقویت ارتباط با همسایگان است و این نشان از دیپلماسی قوی دولت کار و کرامت و همت و تلاش دولتمردان در عرصه داخلی و خارجی است.

وی در ادامه افزود: امروز ما در سطح کشوری شاهد معرفی شهدای ایلام به عنوان شهید شاخص هستیم و شهید «ایرج میرابی‌زاده» که معاون فرمانداری دهلران بود به عنوان شهید شاخص کشوری معرفی گردید.

معاون استاندار ایلام بیان کرد:  وظیفه داریم با اطلاع‌رسانی دقیق و به‌موقع تبیین کنیم که شهدای ما نه تنها در جنگ با دشمن بلکه در سطح کشور برای استان ما افتخار آفرین هستند و باید به خود ببالیم و راه آنان را با اقتدار ادامه دهیم.

وی ادامه داد: همه باید برای اشاعه و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در سطح جامعه تلاش کنیم که در این صورت نسل جوان را از رشادت‌های و دلاوری های شهدا آگاه کردیم.

وی اضافه کرد: با نزدیک شدن اربعین حسینی با تلاش‌های استاندار و نظارت‌های مستمر و خستگی ناپذیر، تمامی مشکلات زائرین از جمله راه، اسکان، برق ،آب مرتفع گردیده است و کلیه مدیران دستگاه های اجرایی استان، امسال نسبت به سال قبل در خدمت به زائرین آقا اباعبدالله الحسین (ع) اهتمام بیشتری دارند.

نجفی تاکید کرد:خوشبختانه با مدیریت استاندار و مجموعه مدیران، سال گذشته ۱۷ هزار نفر در استان براساس آمار های رسمی مشغول به کار شدند که ایلام در سال گذشته موفق به کسب رتبه نخست اشتغال در کشور شد که این نشانگر  تلاش‌های مدیران دولت سیزدهم در استان می باشد.

در پایان جلسه تعدادی از اعضا نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص خدمات‌رسانی به ایثارگران، تبدیل‌وضعیت و به کارگیری فرزندان آنان مطرح کردند.


🗓️ |  سه شنبه  ۲۳ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است