استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:

اختصاص خط ویژه اعتباری بانک کشاورزی برای استان ایلام ضروری است/ استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در جهت توسعه مناطق کم‌برخوردار بسیار موثر است

اختصاص خط ویژه اعتباری بانک کشاورزی برای استان ایلام ضروری است/ استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در جهت توسعه مناطق کم‌برخوردار بسیار موثر است

آئین تکریم و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان ایلام با حضور معاون استاندار برگزار شد 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام:
❑اختصاص خط ویژه اعتباری بانک کشاورزی برای استان ایلام ضروری است/ استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در جهت توسعه مناطق کم‌برخوردار بسیار موثر است

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر «شهریار عباسی»، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه در آئین تکریم و معارفه مدیران شعب بانک کشاورزی استان با حضور رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی، گفت: آنچه از دید مردم، ماندگار می‌ماند خدمت صادقانه و خالصانه است، لذا مردم لياقت بهترين خدمات را دارند. 

وی با اشاره به عملکرد خوب بانک کشاورزی اظهار کرد: مجموعه بانک کشاورزی استان در حوزه اشتغال پایدار و توسعه اقتصادی استان همکاری خوبی با مدیریت کلان استان داشته و این مهم جز با همکاری همه پرسنل این بانک میسر نمی‌شد.

عباسی در ادامه با اشاره به رشادت‌های مردم استان در دوران جنگ تحمیلی افزود: استان ایلام دین خود را به کشور و نظام اسلامی ادا کرده و در هشت سال دفاع مقدس  مردم این دیار نه تنها مهاجرت نکردند بلکه مهاجرت‌پذیر بودند، این شرایط باعث شد تا استان ایلام به نسبت سایر استان‌ها از توسعه عقب بماند. 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ایلام بیان کرد: به همین دلیل انتظار می‌رود با نگاه ویژه، زمینه مناسب برای توسعه اقتصادی استان فراهم شود تا زمینه اشتغال پایدار شکل بگیرد، استان ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف دارد و باید از این ظرفیت‌ها در جهت توسعه استان استفاده شود.

وی خاطرنشان کرد: بانک کشاورزی استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی عملکرد قابل قبولی از خود ارائه کرد اما لازم است از سایر ظرفیت‌های این بانک برای توسعه ایلام استفاده شود.

عباسی، خواستار ایجاد یک خط اعتباری ویژه بانک کشاورزی برای ایلام شد و ابراز امیدواری کرد: ایجاد این خط اعتباری ویژه می تواند بخشی از عقب ماندگی‌های استان در زمینه توسعه را جبران کند. 

وی همچنین از مدیران بانک کشاورزی خواست تا استان ایلام از محدودیت منابع به نسبت مصارف مستثنی شود.

وی گفت: استفاده از ظرفیت مسئولیت‌های اجتماعی بانک کشاورزی در توسعه مناطق کمتر توسعه یافته استان هم می‌تواند موثر واقع شود. 

وی در پایان با قدردانی از زحمات مدیر شعب پیشین بانک کشاورزی استان، از اعتماد هئیت مدیره بانک کشاورزی به فرزندان این استان تقدیر کرد و افزود: امیدواریم فصل جدیدی در ارائه خدمت صادقانه به مردم رقم بخورد. 

«وهب متقی‌نیا»، رئیس هیئت مدیره بانک کشاورزی نیز در این آئین گفت:طی سال گذشته در بانک کشاورزی ۱۸۸ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده که این میزان در سال ۱۴۰۰، ۱۰۸ هزار میلیارد تومان بوده است که ۸۰ هزار میلیارد تومان رشد داشته و در تاریخ بانک کشاورزی بی‌نظیر بوده است.

وی با اشاره به زحمات و تلاش‌ها و نقش کشاورزان در تولید پایدار و امنیت پایدار غذایی افزود: بالای ۹۰ درصد این تسهیلات در بخش کشاورزی پرداخت شده است.

🗓️ |  چهارشنبه ۲۴ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
              ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویداد‌های استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است