استانداری ایلام

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار:

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع نیروی انسانی استاندار:
❑فرمانده پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و سرهنگ پاسدار نصراللهی معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان،  فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری ایلام معرفی شد.

 معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری ایلام در این آیین با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ «مهار تورم و رشد تولید» توسط مقام معظم رهبری و وظایف مهم دستگاه‌های اجرایی بویژه استانداری در تحقق شعار سال گفت: بصیرت در تمام ابعاد تنها راه مقابله با دسیسه‌ها و توطئه‌های دشمن است.

نجفی در بخش دیگری از سخنان خود  به نقش مهم بسیج در ترویج روحیه ایثار و خدمت‌ رسانی به اقشار مختلف مردم بویژه محرومان جامعه  اشاره کرد و افزود: با اشاعه تفکر بسیجی و با ایمان قوی و تقوی الهی و توانمندسازی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت و  تقویت  تفکر اسلامی برای نسل های آینده می توان این انقلاب را از گزند دشمنان محفوظ داریم. 

وی تأکید کرد: با ترویج روحیه ایثار و خدمتگذاری، سلامت اداری و تسریع در روند خدمت‌رسانی به مردم تضمین خواهد شد و این روند در نهایت به ارتقای رضایت عمومی منجر می‌شود و از طرفی کارکنان بسیجی باید به‌عنوان الگوهای عملی در دستگاه‌های اجرایی مطرح باشند.

در این آیین «خدابنده قنبری» به‌عنوان فرمانده جدید پایگاه مقاومت بسیج آل اسحاق استانداری معرفی و از خدمات و تلاشهای «ایمان رحیمی‌پناه» فرمانده سابق این پایگاه قدردانی شد.

🗓️ | دوشنبه  ۲۹ خردادماه ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam
                        ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است