استانداری ایلام

استاندار ایلام

اثر کار بنیاد مستضعفان در مناطق کم‌برخوردار استان ملموس است

اثر کار بنیاد مستضعفان در مناطق کم‌برخوردار استان ملموس است

استاندار ایلام:
❑اثر کار بنیاد مستضعفان در مناطق کم‌برخوردار استان ملموس است/ پروژه‌های بنیاد مستضعفان با شتاب در حال اجرا است/ از ظرفیت هلدینگ‌های بنیاد مستضعفان برای سرمایه‌گذاری استفاده شود/ آبدانان جزو جامعه هدف بنیاد مستضعفان قرار گرفت

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام روز چهارشنبه ۳۱ خرداد ماه در دیدار با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با حضور جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان گفت: مردم مناطق دورافتاده و کم برخوردار استان با خدمات بنیاد مستضعفان در حوزه های محرومیت زدایی و حوادثی از جمله سیل آگاه هستند و آثار خدمات بنیاد و بطور خاص در برخی از شهرستان‌ها ملموس است.

وی با بیان اینکه حضور میدانی ریاست بنیاد مستضعفان در استان در جهت رفع محرومیت زدایی، توسعه استان، در زمینه های اقتصادی و عمرانی تاثیرگذار است، اظهار کرد: پروژه‌های بنیاد مستضعفان در استان با شتاب در حال اجرا است و پل جزمان هم بعنوان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم منطقه هلیلان به بهره‌برداری رسید.

استاندار ایلام با اشاره به اینکه استان ایلام نیازمند حمایت های بیشتری است، افزود: یکی از مهمترین پروژه‌های در دست اقدام، احداث و تکمیل بیمارستان ۶۴ تختخوابی ملکشاهی است که در مراحل پایانی قرار دارد، با تأمین اعتبار و تکمیل محوطه‌سازی و خرید تجهیزات مورد نیاز، این پروژه به بهره‌برداری می‌رسد.

وی، یکی از ویژگی‌های دولت سیزدهم را صادق الوعده بودن بیان کرد و گفت: برای تحقق وعده‌ها از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

استاندار ایلام ادامه داد: در رابطه با تأمین آب شرب ملکشاهی نیز اقدامات خوبی در این دولت انجام گرفته و کار احداث منبع و خط انتقال در دست اقدام است و بعد از خرید تجهیزات به میزان ۱۰۰ میلیارد تومان، کار نصب آنها انجام می‌شود، تلاش می شود در موعد مقرر این پروژه به بهره‌برداری برسد.

دکتر بهرام نیا خاطر نشان کرد: با وجود تلاش‌های صورت گرفته در حوزه اشتغالزایی و کسب رتبه نخست اشتغال‌ کشور اما به دلیل اشتغالزایی بیشتر می طلبد ظرفیت هلدینگ‌ها به سمت استان هدایت شود تا با توجه به وجود ظرفیت های خوب استان در حوزه‌های مختلف انرژی، نفت و گاز، معدنی و اقتصادی روند سرمایه‌گذاری نیز افزایش یابد تا از این طریق زمینه برای اشتغال جوانان جویای کار نیز فراهم شود.

وی در ادامه با اشاره به خدمات ارزنده بنیاد مستضعفان در ایام اربعین نیز گفت: یکی از مواکبی که خدمات بسیار خوبی را در ایام اربعین به زائران ارائه کرد، موکب مربوط به بنیاد مستضعفان بود که تقاضا داریم این موکب هم همچون سال گذشته امیال نیز پای کار باشد.

استاندار ایلام، یکی از مهمترین نیازمندی ها در حوزه اربعین را احداث سردخانه و تأمین آب خنک در مرز مهران بیان کرد و گفت: با توجه به اینکه تا سال‌های آتی، اربعین در فصل گرم تابستان برگزار می‌شود، احداث سردخانه از ضروریات است، وی از رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی تقاضا کرد در این حوزه ورود و دستورات لازم را صادر کند.

وی همچنین خواستار حمایت بنیاد مستضعفان در تأمین چند تریلر یخچال دار و تأمین منابع مالی برای احداث سایبان و دستگاه یخ ساز شد.

دکتر بهرام‌نیا با قدردانی از خدمات ارزشمند بنیاد در دو شهرستان هدف، هلیلان و ملکشاهی گفت: آبدانان بعنوان یکی از شهرستان‌های استان، نیازمند توجه است و با توجه به اینکه هیچ مرکز تولیدی، صنعتی و خدماتی در این شهرستان وجود ندارد و جوانان جویای کار زیادی دارد، لذا تقاضا داریم شهر آبدانان نیز جزو جامعه هدف بنیاد مستضعفان قرار گیرد.

🗓️ | چهارشنبه  ۳۱ خردادماه ۱۴۰۲
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است