استانداری ایلام

رئیس بنیاد مستضعفان:

بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند

بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند

رئیس بنیاد مستضعفان:
❑ بنیاد مستضعفان از طرح‌های پیشنهادی دولت در هلیلان حمایت می کند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر پرویز فتاح روز پنجشنبه ۱ تیرماه ۱۴۰۲ در نشست شورای اداری شهرستان هلیلان که با حضور مهندس بسطامی، خانم دکتر فلاحی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مهندس هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام برگزار شد، گفت: بنیاد علوی در هلیلان کارهای زیادی انجام داده اما حجم این اقدامات برای توسعه و پیشرفت و آبادانی این شهرستان کافی نیست و باید حجم این خدمات گسترده تر از گذشته باشد.

وی ادامه داد: همه پیشنهادات در این نشست در راستای توسعه و آبادانی این شهرستان  بررسی و در صورت تایید از طرف بنیاد حمایت می‌شود.

دکتر فتاح تاکید کرد: البته حمایت ما بصورت مشارکت است یعنی به همان میزان که دولت هزینه کند ما هم هزینه خواهیم کرد.

وی همچنین خطاب به همه مسئولان عنوان داشت: همه پروژه ها  را بصورت اصولی ، فنی و با دقت تمامی استانداردهای فنی و مهندسی انجام دهید تا ماندگار شود.

عیوضی فرماندار هلیلان نیز  در  ابتدای این نشست با اشاره به خدمات برجسته دولت کار و کرامت در حوزه گازرسانی، آب شرب، مسکن محرومین و تسهیلات اشتغال زایی، گفت: حفره محرومیت علیرغم این خدمات شبانه روزی،  از گذشته وجود داشته و نیاز داریم هلدینگ‌های  بنیادمستضعفان در هلیلان به خصوص در زمینه ایجاد و احداث گلخانه‌ها سرمایه‌گذاری کنند.

 

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است