استانداری ایلام

استاندار ایلام

⭕️درخواست‌ها و مطالبات شهرستان آبدانان توسط استاندار ایلام به‌صورت آنی پیگیری شد

⭕️درخواست‌ها و مطالبات شهرستان آبدانان توسط استاندار ایلام به‌صورت آنی پیگیری شد

⭕️درخواست‌ها و مطالبات شهرستان آبدانان توسط استاندار ایلام به‌صورت آنی پیگیری شد 

♦️ استاندار ایلام برای تسریع در پیگیری مطالبات امام‌جمعه و فرماندار آبدانان، خواستار حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و مدیرکل نوسازی مدارس استان در این نشست شد و در تماس تلفنی با مدیرکل راه و شهرسازی دستور داد ملک این اداره کل برای درمانگاه تامین‌اجتماعی فردا به مزایده گذاشته شود تا پس از مشخص شدن قیمت، طبق روال قانونی مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار ایلام:
❑ اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها، مبلمان شهر و احداث سیل‌بندهای شهر آبدانان اختصاص می‌یابد/ راه‌اندازی بازارچه‌ی میوه در آبدانان پیگیری می‌شود/ قرارگیری آبدانان به‌عنوان منطقه‌ی هدف پیشرفت و آبادانی(محرومیت‌زدایی) بنیاد مستضعفان، این شهرستان را متحول می‌کند

📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، دکتر بهرام‌نیا استاندار ایلام روز شنبه ۳ تیرماه در نشست با امام‌جمعه، فرماندار و شهردار آبدانان که در خصوص بررسی مشکلات زیرساختی شهرستان  آبدانان برگزار شد، گفت: هدف ما توجه ویژه به شهرستان آبدانان برای تکمیل زیرساخت‌ها و محرومیت‌زدایی است که در این راستا در سفر دکتر فتاح رئیس بنیاد مستضعفان مقرر شد که شهرستان آبدانان سومین شهرستان هدف آبادانی و پیشرفت(محرومیت‌زدایی) در استان باشد.

وی ادامه داد:قرار گرفتن این منطقه به عنوان هدف آبادانی و پیشرفت بنیاد مستضعفان این شهرستان را در همه‌ی حوزه‌ها متحول می‌کند.

استاندار ایلام تاکید کرد: اعتبارات لازم برای تکمیل زیرساخت‌ها، مبلمان شهر، احداث سیل‌بندها و حذف نقاط حادثه‌خیز، راه‌اندازی بازارچه‌ی میوه و تره‌بار در شهرستان آبدانان اختصاص می‌یابد.

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام با اشاره به مشکلات مدارس شهرستان، گفت: مدرسه‌ی نسا و مدرسه‌ی شبانه‌روزی سراب‌باغ با نظر کارشناسان تعمیر و تجهیز یا تخریب و بازسازی می‌شوند.

استاندار ایلام در خصوص تجمیع ادارات بخش مورموری، افزود: در یکی از مدارس شهرستان آبدانان به‌صورت تجمیعی ادارات فعالیت خود را آغاز کنند که برای تسریع در این امور به مدیران آموزش و پرورش استان تاکید شده است که با جدیت این موضوع پیگیری شود.

وی بیان داشت: یک منزل مسکونی در شهر مورموری به زودی برای خانه‌ی عالم خریداری می‌شود. 

نماینده‌ی عالی دولت در استان ایلام تاکید کرد: کل اعتبار اختصاص یافته به شهرستان آبدانان ۸۷۲ میلیارد تومان از محل سفر شهرستانی و مصوبات سفر رییس‌جمهور به استان است.


گفتنی است حدود ۶۰۰ میلیارد به حوزه‌ی راه و تونل در آبدانان اختصاص پیدا کرده است که در یک تخصیص آن طی ماه گذشته، ۳۰۰ میلیارد از محل ماده‌ی ۵۶ برای تکمیل تونل کبیره پرداخت شده است.

🗓️ | شنبه ۳ تیرماه  ۱۴۰۲ 
@ostandari_ilam

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است