استانداری ایلام

استاندار ایلام:

اعتقاد و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از شروط اصلی مدیریت دستگاه های اجرایی است

اعتقاد و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از شروط اصلی مدیریت دستگاه های اجرایی است

استاندار ایلام:
❑اعتقاد و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از شروط اصلی مدیریت دستگاه های اجرایی است/ مروج معروفات و ارزش های دینی و اسلامی نصب العین مدیران باشد 

📲|به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام، دکتر حسن بهرام‌نیا، استاندار ایلام امروز یکشنبه ۱۸ تیر ماه در نشست شورای امر به معروف و نهی از منکر استان گفت: اعتقاد و عمل به فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر از شروط مهم و اصلی مدیریت دستگاه های اجرایی است.

وی با بیان اینکه مدیران باید مروج معروفات و ارزش‌های دینی و مانع از رواج منکرات و هنجارشکنی‌ها در سطح جامعه باشند، تصریح کرد: مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی، در صورت هرگونه عدول و کوتاهی در این زمینه، باید پاسخگو باشند و با هرگونه کوتاهی و اهمال کاری بدون اغماض برخورد خواهد شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه افول بزرگترین امپراطوری مسلمین و غروب آفتاب حکومت اندلس یک عبرت برای همه ما است، افزود: تاریخ بزرگترین آینه و درس است، پایه‌های آن قدرت اندلس که اروپا را متاثر کرده بود، تحت تاثیر ترویج فحشا و منکر و ایجاد تفرقه پایه‌های سست و موجب افول قدرت امپراطوری اسلامی در آن زمان شد.

دکتر بهرام‌نیا بیان کرد: این جریان امروز نیز وجود دارد و دشمنان نظام و انقلاب اسلامی در قالب فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برنامه ریزی گسترده ای برای تهاجم فرهنگی و تحت تاثیرقرار دادن خانواده‌ها انجام داده اند، این همان جریان اندلس سابق است.

وی با تاکید بر اینکه بایستی روش ها، شیوه ها و برخوردها را در زمینه توسعه و ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تغییر دهیم، افزود: لازم است افراد آمر و ناهی را در این حوزه به خوبی آموزش داد، کسانی که امر به معروف و نهی از منکر می کنند نیاز است که شیوه رفتاری، گفتمان و شیوه برخورد را به خوبی بدانند.

استاندار ایلام تصریح کرد: امروز باید به شیوه‌هایی که افراد اغفال شده را می‌تواند متاثر کند در سطح جامعه برخورد شود، باید با زبان و گفتار نیک و خوش رفتاری با افرادی که شئونات اسلامی را رعایت نمی کنند، برخورد کرد.

بهرام نیا یادآور شد: یکی از شروط لازم برای مدیران دستگاه‌های اجرایی این است که به این گفتمان اعتقاد داشته باشند، مروج معروف‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی باشند و اگر کسی در این زمینه کوتاهی کند باید پاسخگو باشند.

وی با اشاره به اینکه مدیران ما افراد ارزشی و معتقد هستند، افزود: اگر کوتاهی در زمینه امر به معروف و نهی از منکر در سطح مدیران دیده شود قطعا اغماضی صورت نخواهد گرفت.

استاندار ایلام در پایان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی صحیح از فضای اربعین حسینی برای توسعه و ترویج فرهنگ حجاب و عفاف و شئونات اسلامی در سطح جامعه استفاده شود.

🗓️ یکشنبه ۱۸ تیرماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است