استانداری ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت منابع آب شرب استان از اجرای پروژه هوشمند ‌سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام خبرداد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت منابع آب شرب استان از اجرای پروژه هوشمند ‌سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام خبرداد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت منابع آب شرب استان از اجرای پروژه هوشمند ‌سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام خبرداد.

❑معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام در نشست بررسی وضعیت منابع آب شرب استان از اجرای پروژه هوشمند ‌سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام با مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و شرکت مهندسی آب کشور خبر داد و گفت: برای این طرح اعتباری بالغ بر یک هزار میلیارد ریال اختصاص یافته است.


📲|به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام،  سعید هژبری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ایلام روز یکشنبه  در  نشست بررسی وضعیت منابع آب شرب و موضوعات تنش آبی، به طرح  مهم ترین موضوعات در حوزه آب شرب و فاضلاب پرداخت و اظهار داشت: عدم مدیریت صحیح در توزیع آب، عدم مخازن مورد نیاز ، فرسودگی و شکستگی خطوط انتقال و شبکه های آبرسانی، بلند مرتبه بودن ساختمان‌ها در مرکز استان، مصرف آب شرب برای فضای سبز و عدم پاسخگویی و اطلاع رسانی مدیران مربوطه از جمله بوجود آمدن تنش آبی در فصل گرما است.

  معاون استاندار ایلام با بیان اینکه باید تلاش شود ضمن پیشگیری و فرهنگ‌سازی در نحوه مصرف آب شرب توسط مردم و صاحبان پروژه ها گفت:  اگردستگاه‌های خدمات‌رسان بویژه شرکت آب و فاضلاب و شرکت توزیع برق بنابر وظایف ذاتی خود عمل نمایند باعث رضایتمندی و اعتماد مردم می‌شود.

وی اضافه کرد : تامین آب شرب از حوزه های مهم و حساس است و شیوه مدیریت توزیع آن و پاسخ لازم و اطلاع رسانی بموقع  به مردم از سوی مدیران  باید عوض شود 

هژبری با بیان اینکه امسال نگرانی بابت کمبود آب نداریم، خاطرنشان کرد: تحت هیچ شرایطی نباید آب شرب مردم در فصل گرما دچار تنش شود و مدیران شرکت آب و فاضلاب  وضعیت کلی منابع آب شرب در شهرها و روستاهای تحت پوشش ، چاه های خارج از مدار ، تنش آبی پیش رو در فصل گرم سال و بحث دفع بهداشتی  باید هر چه سریعتر در اولویت قرار گیرد و حاصل این جلسه رفع مشکل آب شرب مردم  باشد.

هژبری در ادامه افزود: اعتبارات خوبی در خصوص حوزه آبرسانی دیده شده است و امیدواریم با پیگیری و تلاش همه  بتوانیم این اعتبارات را تخصیص دهیم تا پروژه‌های آبرسانی نیمه تمام را به سر انجام برسانیم‌.

وی از اجرای پروژه هوشمند ‌سازی تاسیسات آبرسانی و شبکه توزیع آب شهر ایلام با مشارکت ستاد اجرایی حضرت امام (ره) و شرکت مهندسی آب کشور خبر داد و گفت : برای این طرح اعتباری بالغ بر ۱۰۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته است که بزودی مراحل اجرایی آن آغاز خواهد شد‌

معاون استاندار با بیان اینکه  با اتمام این طرح نسبت به کنترل و توزیع عادلانه آب در سطح شهر ایلام اقدام می شود اظهار کرد  این پروژه شامل تاسیسات آبرسانی از سد و‌چشمه های گل گل می باشد که در خصوص توزیع آب شهر ایلام هم از لحاظ کمی و هم کیفی به مدت ۳۶ ماه اجرا خواهد شد . 

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار ایلام اضافه کرد: بصورت جدى مسائل مرتبط با تأمین اعتبارات مورد نیاز جهت تسریع در تکمیل و بهره بردارى پروژه ها و توسعه و ارتقاء زیرساخت هاى مرتبط  با  آب شرب و همچنین ساماندهی مسیل های سطح شهر ایلام  را پیگیرى خواهیم کرد، و این موضوع در سفر دوم رئیس جمهور محترم به استان بعنوان یکی از مطالبات مردمی مطرح خواهد شد‌.

🗓️  یکشنبه ۱۸ تیرماه  ۱۴۰۲
@ostandari_ilam
                     ┄┄┅┅┅❅🇮🇷❅┅┅┅┄
🔹️ پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام 
🔸اخبار و رویدادهای استانداری ایلام را در صفحات زیر دنبال کنید:
🆔 @IlamProvince_news     :تلگرام
   

تگ های مهم
تصاویر پیوستی
ثبت نظرات

آخرین نظرات نمایش تمامی نظرات


تاکنون نظری ثبت نشده است